ddd-king Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har åpnet en port i sommer en gang for å kunne bruke Remote Desktop Connection med Nextgentel. Men jeg husker ikke hvilken adresse jeg måtte gå til. Husker at det var noe med www.nextgentel.no/xxxxxxx Hvilken port må jeg åpne? husker at det var et fire sifret tall TAKK for hjelpen på forhånd Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Var det denne siden? Du kan også gjøre det manuelt med telnet. Det syns jeg, etter at jeg har lært det, er like enkelt. Fine guider finner du her Jeg tror porten du leter etter er 3389 Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Tusentakk for rakettsvar Er meget taknemlig! akkurat det jeg lette etter Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Du vet ikke hva som er passordet for å logge inn på ruteren? det er en Cisco 677i Lenke til kommentar
Star Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 www.relativt.net ( NGT uoffisiell kunnskapsbase ) ---> Hva er passordet til ruteren? For å få vite passordet til ruteren din må du sende mail til [email protected], eller ringe 55 52 79 79 (man-fre 8-20). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå