baldviking Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 På et annet forum jeg er medlem glir hoved/navigasjonsmenyen (den til venstre) med meg når jeg leser meg nedover en tråd. Dette er praktisk for så slipper jeg å gå til toppen av siden for å velge ny kategori eller f.eks Vis nye innlegg. En ide for forum.hardware? Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det er bare mer plagsomt når ting "følger etter deg" når du scroller nedover. Dessuten finnes det en knapp som heter "Home", og hvis du ikke har en mus med scrollehjul, så bør du skaffe deg en. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Problemet med slike menyer er at de er veldig browser-avhengig. På et forum som vårt, er vi nødt til å dekke så mange browsere som mulig. Dette er dessverre ikke særlig forenlig med slike menyer - og som PT sier: bruk en mus med scrolleknapp, evt. bruk page up / home -tasten. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 På et annet forum jeg er medlem glir hoved/navigasjonsmenyen (den til venstre) med meg når jeg leser meg nedover en tråd. Dette er praktisk for så slipper jeg å gå til toppen av siden for å velge ny kategori eller f.eks Vis nye innlegg. En ide for forum.hardware? Nja, det er vel mest fordi det ser fancy ut Tror at in the long run så hadde det vært en dårlig ide.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå