TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 (endret) En ting jeg ikke klarer å skjønne, hver gang jeg får en privat melding her inne så dukker den samme opp på to varsler. Hva er egentlig greia med? Jeg syns det er helt unødvendig at samme pm'en viser på to varsler. Endret 23. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Sjekk varslingsinnstillingene dine. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2020 Omnia vincit amor skrev (56 minutter siden): Sjekk varslingsinnstillingene dine. Hæ, hva skal jeg liksom se etter der? ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (16 minutter siden): Hæ, hva skal jeg liksom se etter der? ? Du kan prøve å endre på denne instillingen der.. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2020 Omnia vincit amor skrev (3 minutter siden): Du kan prøve å endre på denne instillingen der.. Oki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå