Lyncs Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 (endret) Tenkte på å kjøpe en skjerm på minst 40" og lurte på hvilken jeg bør gå for? Budsjett helst ikke over Kr. 5000.- Og finnes det noen grense for hvor nært man kan sitte slike skjermer? Endret 22. juli 2020 av Lyncs Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Hva skal skjermen brukes til? Spilling? Jobb? Nettsurfing og film? Hva slags oppløsning tenker du på? Alt dette spiller en rolle for hva man skal anbefale. Dog, på generelt grunnlag vile jeg si at skjermer som er over 40 tommer store og koster under 5000 kr skal du lete særdeles hardt og lenge etter, spesielt hvis du skal bruke den til spilling eller andre ting som krever litt av skjermen. Du vil muligens finne noe på bruktmarkedet, men nytt? Næh. Det er ingen grense for nær man kan sitte sånn i utgangspunktet, men de fleste som bruker sånne svære skjermer syns det blir ubehagelig å sitte mindre enn ca en halvmeter unna. Selv vil jeg si 80 cm til 1 meter er minimum for min del, da det blir for slitsomt å flytte blikket (og hodet) hele tiden for å få med meg hva som skjer ut mot kantene av skjermen hvis jeg sitter nærmere. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 FullHD til 5K (gratis frakt) www.proshop.no/Flatskjerm-TV/Samsung-40-Flatskjerm-TV-UE40J5005AKXXE-LCD-1080p-Full-HD/2523153 https://www.samsung.com/no/tvs/full-hd-j5005/UE40J5005AKXXE/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå