Tåkefyrste Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Just now, Jakobk said: Vi snur det Håper det, hadde det vært for 3-4 kamper siden hadde jeg vært mer positiv, men etter de siste kampene så ser vi ikke bra ut. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Håpløst da Pogba! men ikke rart vi får svi etter en slik tragisk dårlig omgang!!! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 (endret) Noen av dere som veit om De Gea noensinne har reddet en straffe for oss, i vanlig spill? Jeg kan ikke huske en eneste en i farta ? EDIT: fant ut av det, ikke siden 15/16 sesongen. Han virker jo sjanseløs på straffer, er aldri i nærheten en gang, går nesten alltid feil vei Straffa var soleklar også, jeg har greit tatt opp armene på det skuddet selv ? Endret 22. juli 2020 av bshagen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 bshagen skrev (1 minutt siden): Noen av dere som veit om De Gea noensinne har reddet en straffe for oss, i vanlig spill? Jeg kan ikke huske en eneste en i farta ? Straffa var soleklar også, jeg har greit tatt opp armene på det skuddet selv ? 8-2 Arsenal 2011 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 banansplitt™ skrev (Akkurat nå): 8-2 Arsenal 2011 bshagen skrev (2 minutter siden): Noen av dere som veit om De Gea noensinne har reddet en straffe for oss, i vanlig spill? Jeg kan ikke huske en eneste en i farta ? Straffa var soleklar også, jeg har greit tatt opp armene på det skuddet selv ? og fra Baines rundt samme tid, usikker på om det er flere. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 bshagen skrev (2 minutter siden): Noen av dere som veit om De Gea noensinne har reddet en straffe for oss, i vanlig spill? Jeg kan ikke huske en eneste en i farta ? Straffa var soleklar også, jeg har greit tatt opp armene på det skuddet selv ? Mot Arsenal og Everton er de to jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Så det er flere enn meg som stusser litt på statistikken hans på straffer? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Så det ikke under kampen, men det var jo ikke i nærheten av frispark og en klar dive. Irriterende Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Vi kan fortsatt avgjøre ved å slå leicester i siste kamp, men jeg ser ikke hvordan vi skal klare det med slikt spill. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Oser ikke akkurat selvtillit av kroppsspråket til DDG heller når straffen skal tas. Man ser jo allerede at han har gitt opp lenge før. Tidenes mest giddalause kroppsholdning der Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Snikpellik skrev (3 minutter siden): Så det ikke under kampen, men det var jo ikke i nærheten av frispark og en klar dive. Irriterende Det var ingen kontakt, nei. Men han blir jo uansett hindret? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2020 Synes Fosu-Mensah har vært bra. Greit å få ham ut når han har gult kort da Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 bshagen skrev (Akkurat nå): Det var ingen kontakt, nei. Men han blir jo uansett hindret? Synes ikke det, Fosu-Mensah drar til seg beina i god nok tid. Må si meg enig med Hangeland i at det ikke er et frispark. Og i allefall ikke et gult kort. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 som limt nedi hjørnet. faen for en spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå