Veritæs Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hva er deres? Ser ut som min maks er 1.12 MB/s Stabilt altså. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Ikke si at jeg er den ENESTE som har BBF her... Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) heldiggrisen mens du sitter og brifer om 10mbit'en din, sitter jeg her og pusler med 1mbiten min Endret 2. januar 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 ja ganske irriterende post jah... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Squy: Hahaha. Lat som om denne posten ikke var for å "mobbe"... 1.12 er jo så raskt som det går omtrent med 10mbit. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) BBF = bredbåndsfabrikken? Endret 2. januar 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 har ikke bbf men har lasta ned i max 3.4 mb/sek har 34 mbit linje så de er bare drit Lenke til kommentar
masterb Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ligger på omtrent det samme. 9086kbit/s. Men er det noen flere som har problem med mail serveren deres? Få kun sendt mail, ikke tatt imot mail på bredband.no kontoen! Har vært slik hele uken Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har også max 1,12 -1,14 som max med BBB Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Maks hastighet hos meg ligger på ca. 970KB/s. Har aldri hatt problemer med mail-serveren, men jeg bruker den kun til å sende mail. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ikke si at jeg er den ENESTE som har BBF her... For dette er vertfall ikke en post for å briefe med den nye linja di... Irriterer meg faktisk når folk poster sånt. Min max nedlastnings fart var på 250KB/s. Men det er med ADSL Lenke til kommentar
Panter Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Det er ingen problem for meg å fylle BBF linja når som helst, altså helt oppunder 10 Mbps, det går bittelitt bort i overhead ol. Ellers har jeg siste måneden hatt store problemer med mail. De sier hver gang at de har løst det, men nye problemer oppstår.. Både inn og ut. Ring og si at det er problemer så tar de tak i det, pleier ikke å ta mange sekundene å kontakte teknisk support. Edit: Pokker og! Nå har jeg testet igjen og ser ut som mailserveren til bredband.no har problemer igjen. Sendte mail fra 3 forskjellige mailkontorer og de spratt frem og tilbake med reply øyeblikkelig. Bredband.no har verken mottatt eller sendt noen på 10 min og går det som sist så tar det fra 30 min til et par døgn. Håper flere enn meg klager dersom de har problemer. Endret 8. januar 2004 av Panter Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 BBF = bredbåndsfabrikken? Jeg lurte en god stund jeg også så jeg måtte klikke meg inn for å se hva det var for noe. ( BBF = Bergen B.. nei.. B... Battle Field ... nei .. ehh) Er sikkert en fordel om overskriften editeres til noe mer forståelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå