MagE Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 hei, har et chiftek stående, hadde det ikke vore stiligt og kutte et hul i top, dekke det med netting sette to deltaer nede i kabinettet som blåser luft opp og får innsug fra utsiden, men deltaer bråker jo enormt mye så jeg lurte på om det var noen viftestyringer som klarer disse viftene (siden dei trekker så mye strømm, 24W og 2A) Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du må nok spikke sjæl! Ps. de trekker ikke 24W OG 2A. Når vifta går på 12v trekker den 2A = 24W Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) denne har jeg på min delta,funker fett,og ser bra ut,plass til hele 6 vifterKul Endret 2. januar 2004 av guttorm Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 denne har jeg på min delta,funker fett,og ser bra ut,plass til hele 6 vifterKul "Max 7W per kanal" Er vel ikke 120mm delta du har da?? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 denne har jeg på min delta,funker fett,og ser bra ut,plass til hele 6 vifterKul "Max 7W per kanal" Er vel ikke 120mm delta du har da?? Nei det er en 80.men det gjer jo ingenting om han taper litt effekt,han skal vell ikke ha dei på absolutt max heller.Eller er det fare for å svi noe på den kansje? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 120mm Delta'n bruker jo omtrent doble effekten til en 80mm delta. Tror ikke den greia vil holde særlig lenge. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 hva med denne?? hvist guttorm har 17w for lite så går det vell med 4w for lite. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 eller denne? dett står ingenting om hvor mangen watt den tar så jeg sattser på at den ikke bryr seg/samme hvor mangen watt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 eller denne? dett står ingenting om hvor mangen watt den tar så jeg sattser på at den ikke bryr seg/samme hvor mangen watt Den tar 4x20Watt, så den burde duge. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 takker for alle svar, blir nok en worklogg av prosjektet Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 takker for alle svar, blir nok en worklogg av prosjektet Foresten er det bare fire av de kanalene på den til Zalmann som går på 7 watt,er ikke sikker på hva de to siste er,men de har bare to hastigheter 5 og 12 v bryter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå