johna Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Hallo. Har et problem med at musa ikke vil virke etter at jeg f.eks har brukt et program som f.eks 3dmark eller annet jeg ikke bruker musa på en stund. Virker som at når den har stått i ro en stund vil den ikke virke, så jeg må reboote. Samme når jeg skal ut av hvilemodus. Ser ut som musa bare fortsetter i hviletilstand.. Noen opplevd det samme? Logitech dual optical.Win-xp. P4 NW 1.8@2ghz Abit TH7-II 512 Rdram Gf2 pro 64 mb (gpu@252, minne@480) Chieftec Dragon Big sølv "19 Hansol C-SB live 5.1 5390 3dmarks 2001se Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Det hørtes sært ut. Den ville jeg bytta. Har du lagt inn mousewaren? Lenke til kommentar
johna Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Den f.... musa mi Hadde ikke samme problem i win2000 eller 98.. Har lagt inn mousewaren, Sist nå jeg formaterte håpet jeg problemet vill forsvinne, men neida. Har også prøvd med Winupdate.. akkogve.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Mouseware lager bare kluss... Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hvorfor styrer du så fælt med PC-en din? Bare kjøp en ny mus! Trenger ikke være så dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå