omgplzlame Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hmm jeg har hatt kortet i 2 uker snart, og idag bestemte jeg meg for å sjekke hva clock stod på, fordi jeg har så dårlig fps i cs.. Klokken var: memory: 216mhz engine: 418mhz det med memoryen kan vel ikke være rett? og når jeg kjører den opp i powerstrip godtar det klokken, men med en gang jeg går inn i et spill klokker den seg ned igjen... noen som har svar på dette? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Skru til rett instillinger! klikk en eller annet BIOS default restore slikt. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 her er riktige settings: Core: 380 Memory: 340 (680) Ihvertfall det det sto på til meg..... Lenke til kommentar
omgplzlame Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 jeg tok default og det har holdt seg der enn så lenge.... men, jeg la inn 3.10 driver bastert på omega... hva er det multires greiene? er det viktig? kan det ha noe å si i spill og slikt? takker for svar Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Hvordan finner dere disse verdiene hen, eller er dette et program som dere installerer for å se disse frekvensene? Kunne tenke meg å sjekket mitt 9800Pro. Takke for svar Endret 1. januar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 prøv powerstrip..fint pro til og se mhz og overklokke med. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hmm, i Powerstrip står engine på 54mhz og 100,29 på memory og jeg har et Geforce fx 5600 (256mb) ....var ikke det J**lig lite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå