BioNor Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Hei! Holder på å sette sammen en ny maskin som skal handles i løpet av høsten men ser en del av varene jeg vil ha kun fås hos henholdsvis kl.ink og ComputerSalg.no Er dette kjente og kjære nettbutikker som kan stoles på? Ser jo det ligger en del erfaringer på prisjakt brukererfaringer som stort sett er positive, men ville høre innom her først:-) Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Kl. Ink er helt kanon! Bestilte inn 1 stk av et kabinett til meg, og prismatchet komplett uten å mukke. Veldig fornøyd med servicen der. 1 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Har handlet noen ganger fra Computersalg - de sender fra Danmark. Kjempebra oppfølging med tanke på levering, eventuelle forsinkelser osv. Har ikke hatt noen reklamasjoner der, så jeg vet ikke noe om hvordan de er på det. 1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 god erfaring med kl.ink! God kundeservice! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå