OlePåFisketur Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Ny tur ! Fisket litt i Kvesjøen, kjent for enorm ørret og canadarøye. Burde hatt båt her merket jeg kjapt så forflyttet meg videre til Litltissvatnet hvor jeg sov over og startet fiske morgenen etter. For ett område !! Her må jeg tilbake ! Da med kano eller kajakk. Fikk flere flotte fisk og mistet en jeg er redd var over kiloen! Skitt au! Ble nok til en flott middag ! Noen ble med på film ta gjerne en titt mvh Ole Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Det var synd det med fisken. Den ville sikkert smakt digg! Lenke til kommentar
OlePåFisketur Skrevet 17. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2020 Oppdatering ! Som nevnt har jeg ønsket meg kajakk for å virkelig kunne utforske Lierne og andre steder enklere ! Så kom dagen ! Kjøpt med kajakk ! Ocean Kayak Prowler 13! Type åpen fiskekajakk. Filmen en kjapp video om kajakken og min nye bil! Ta gjerne en titt 😄 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå