Knofle Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det sto en skummel advarsel på esken til viftekontrollen min... "do not use on any CPU fans, thermal controlled fans, or Adjustable fans...." Hmm................... det er bare sånne vifter jeg har.......... Burde jeg bare drite i advarselen, eller burde jeg høre på hva de kloke folka som sikrer seg mot alt sier? Jeg vet det ikke skal være mer enn 18W på hver kanal, så det er sikret........ (Det sto også at jeg ikke kunne ha mer enn 1 vifte pr kanal..... ) Dette er viftekontrollen min...... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Nei... Koble på så mye/mange du vil (inntil 18w) Viftene med termetisk kontrolering kan vel ofte den plukkes av? CPU vifta kan jo kobles på, men det er jo en liten risiko,... Hovedkortet ditt stenger kanskje på 90c + turtals raportering?,(software bips) LOZER tar ikke ansvar for din nysvdde CPU Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Det var det jeg tenkte meg takker... Da fortsetter jeg med min plan om å ha CPUen på en kanal, og 2 vifter på resten Endret 1. januar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå