eab Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Mindre bil og mer effekt er stikkordene. Designet var litt "uvant", men likevel stilig http://www.thecarconnection.com/index.asp?...3&sid=184&n=157 Endret 1. januar 2004 av Ezekiel Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 litt morsomt å se hvordan design forandrer seg over tiden .. før var japanerne de som stjal fra ALLE .. nå blir det mer og mer Amerikanere som stjeler den er jo fryktlig lik foran til en Ferrari 360 da spesielt lyktene .. som ser ut som det er samme kan også da likhet på bakparten til Ferrari 360 .. men det blir litt idiotisk siden Vetten har vert slik siden 60tallet .. synd å se de som kunne design har mistet grepet så ille .. Lenke til kommentar
eab Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 de første utgavene av corvette hadde ikke vippelykter, velger å si at man har gått tilbake til utgangspunktet og kuttet vippelyktene av den grunn Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Var pen, men uvandt den.. En ting jeg reagerte på: "The new V-8 is the most powerful in the Corvette history with 400 hp at 6000 rpm and 400 lb-ft of torque at 4400 rpm" Husker jeg ikke feil kunne du får 427 med 435hester i C1..? Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 De hadde en annen måte å måle effekt på før oljekrisa. Det var derfor effekten sank så merkbart mye (på papiret) etter 1973. Før ble effekten målt ved å sette selve motoren uten annet dill rett i bremsebenken. Så ble det vanlig å hekte på alt tenkelig av ekstrautstyr som tok effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå