akelbo Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 21 år etter spillets lansering. Worms Armageddon fikk plutselig en stor oppdatering 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Me likey! Worms er et av de få spillene som er skikkelig artig å spille i sosiale anledninger. Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Wuuut? Gode minner fra worms. Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Originalen ble spilt nedenom og hjem. Dette var gode nyheter for gjennomspillingsverdien. Bare å lete i stabelen av gamle CD-plater for å finne originalen da Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 (endret) LaKilla skrev (1 time siden): Originalen ble spilt nedenom og hjem. Dette var gode nyheter for gjennomspillingsverdien. Bare å lete i stabelen av gamle CD-plater for å finne originalen da Originalen ble jo laget på Amiga og kom jo bare ut på floppy Endret 20. juli 2020 av LoveAmiga 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Jeg tror jeg hadde det på CD på min PC back in the day. Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Worms Armageddon da. Hadde det på CD til pc i 1999. Husker ikke om det var en 286 eller 386 jeg hadde da. Mulig 386. Mulig det originale Worms kom ut til Amiga på floppy først. Men tenkte på den "originale" versjonen som kom til PC ?? Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 13 hours ago, LoveAmiga said: Originalen ble jo laget på Amiga og kom jo bare ut på floppy Spilte det i DOS selv, men tror det var på første PS også, som betyr at det må ha kommet ut på CD til den ihvertfall. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 (endret) Så hvordan er det denne patchen lastes ned for GoG-versjonen? GoG har forsatt kun "v.2.0.0.2" (hvilket synes å måtte være Amiga-versjonen...) listet på sine sider.https://www.gog.com/game/worms_armageddon EDIT: Det kommer visst en GoG-patch etterhvert.https://www.gamefront.com/games/worms-2-armageddon-world-party/article/worms-armageddon-3-7-2-2-patch-released-on-steam-broke-wormkit-support-but-3-8-is-still-progressing Endret 21. juli 2020 av PaladinNO Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Rotekoppp skrev (10 timer siden): Spilte det i DOS selv, men tror det var på første PS også, som betyr at det må ha kommet ut på CD til den ihvertfall. Poenget var at den originale versjonen var laget på Amiga. PC og andre versjoner var ikke den originale versjonen, men porter 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Husker ikke hvilken worns det var, men en lot deg forandre på våpene. Så mini gunnen kunne skyte i 30 sekunder. Og vanlige hånd granater kunne bli kraftigere enn holy hand granade. Det syns jeg var gøy, men virker ikke som det er med i de nyere worms spillene. 1 Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 On 7/21/2020 at 12:57 PM, LoveAmiga said: Poenget var at den originale versjonen var laget på Amiga. PC og andre versjoner var ikke den originale versjonen, men porter Ah, nice! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå