jae-ols Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Jeg har hatt tilgang til Eurosport Player. Nå prøver jeg å videreføre et abonnement. Men får bare feilmelding. Sendt masse mail til kundeservice og de sier at ingen andre har rapportert om problemer. Er det noen feil hos meg? Jeg prøver å logge inn så kommer det opp en tom side som ikke forsvinner. Så jeg kommer ikke videre. Noen ganger er jeg heldig. Så skal jeg velge et abonnement på siden deres, da kommer det opp feilmelding: Det har oppstått et problem så prøv senere. Rart at dette bare skjer hos meg. De på kundeservicegreier ikke å løse problemet. Noen som har en ide om hva som kan være feilen? Det har fungert fint tidligere. Har Windows 10. Prøvd flere nettlesere, akkurat nå bruker jeg Chrome. Prøvde også med inkognito vindu. Det fungerte heller ikke. Slik har det vært hele helga. Bare så utrolig frustrerende. Håper noen har en løsning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Prøvd fra mobilen, eller fra pc til bekjente? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 20. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2020 Fungerte heller ikke på mobil. Men måtte bare bytte e-post, da løsnet det. Vært mye plunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå