TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 (endret) Oppdaget i dag at jeg får ikke lenger lov til å åpne ingen av mine egne rommer i Trackmania Turbo på Ps4, prosenten stopper altids på 42%, så får jeg error. Jeg prøvde både skru av og på selve spillet og opprette et helt nytt rom, det hjalp ikke, fortsatt samme problemet. Er det noen andre som har vert portig dette problemet i det siste? ?? Endret 19. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2020 Nå har jeg testet å skru av og på selve konsollen. Men det hjalp heller ikke, samme problemet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2020 Foresten jeg glemte å nevne at det er under Online Racing det kun skjer i. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2020 Det hjalp litt å avistalere og installere spillet på nytt. Men når jeg gjord det, da vil første forsøket få error, men andre forsøket da gikk det, med hjelp å refresh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå