Marvil Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Bedre, men /me savner en mouseover. La "boksane" bli kvite elns onMouseover La dem åpne seg, med et respektivt ikon oppi. Da blir det über! Det hadde vært enda mer ûber å brukt flash slik at man faktisk så dem åpne seg, og så spratt det et fint ikon opp.. Endret 3. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Marvil, da hadde det blitt über harry, ikkje noke anna.. Holder med en "imageskift" onmouseover da... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Marvil, da hadde det blitt über harry, ikkje noke anna.. Holder med en "imageskift" onmouseover da... Pft Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 nå har jeg addet mange nye gfx. hope you like Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ahhh... Det var jo bra! Likte ikke den teksten bak menyen, og mouseover er enda et must. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Bruker du kun PS for å lage dei "boksane" ? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Stilige bokser! , men er de ikke litt distraherende? Denne var jo über! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) w0w! Nic, den der va NICE http://www.pixelimp.net/bilder/gfx/fullsiz...tacle_twirl.jpg Edit: wohoo, mitt 100'de innlegg Endret 4. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg må selvsagt blande meg inn igjen + Kjempefine farger....ikke så oppbrukte liksom + Sidene popper opp på et sekund, selv med min træge pc + Tøff den kubedingsen til venstre + Kule bokstaver overalt....(heter det "fonter" tro?) + Ikke noe sånne overfancy greier som gjør vondt i øyne og øre - Det blir LITT for mye kuber...de øverste er litt forstyrrende, og de x-ene inni er litt for fremtredende. Hovedkubene til venstre er fine da - Bokstavene til høyre burde stå riktig vei (med "riktig vei" mener jeg at bare trenger og vris.....de skal fortsatt stå oppå hverandre) - jeg ser ikke hva som står "bak" picelimp......V5? *ler litt av meg selv* god natt Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 jeg syns menyen din er drittøff, det eneste som mangler er mouseover. Det jeg liker minst på sia nå er egentlig de boksenen helt til ventsre. Jeg ser de er stilige, men jeg syns det så litt rart ut. Ble liksom ikke helt symetrisk i forhold til den dritkule logoen din som du har til høyre. Bare min personlige mening selvfølgelig Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Bruker du kun PS for å lage dei "boksane" ? jepp Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 først trodde jeg at linkene i menyen ikke var mulig å klikke på, men det var visst boksene som var linken.. hadde vært greit å kunne trykke på teksten og. ellers ble det kanskje litt mye bokser. virker som om siden er rammet inn av tekst over og noe som henger ned på siden, liker det ikke. synes boksene på venstresiden bør taes bort, hvertfall gjøres mindre synlige.. alt i alt bra. virker som om oss* er fornøyd. *stranisk for vi (om jeg husker rett). liten kommentar til Unglar siggen funker ikke Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Den høyre Pixel(P)imp tittelen synes jeg bør fjernes, jeg synes den har veldig lite å gjøre med resten av layouten. Og de boxene til venstre blir det litt for mye av. Stå på!!! Endret 5. januar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Den høyre Pixel(P)imp tittelen synes jeg bør fjernes, jeg synes den har veldig lite å gjøre med resten av layouten. Og de boxene til venstre blir det litt for mye av. Det blir nok veldig tomt uten det. Dritbra design! Du mangler dog en mouseover på menyboksene, men dette kommer jo. Jeg har én ting å klage på: Fonten i banneret er ikke så veldig "pikslete", noe den bør være siden siden heter pixelimp ( ? ) og de boksene dine er en hoveddel av designet. [OT-MODE] Jeg må selvsagt blande meg inn igjen Godt. Trodde du hadde forsvunnet [/OT-MODE] Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Den høyre Pixel(P)imp tittelen synes jeg bør fjernes, jeg synes den har veldig lite å gjøre med resten av layouten. Og de boxene til venstre blir det litt for mye av. Det blir nok veldig tomt uten det. DA må han antageligvis finne noe annet å fylle siden med.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 måtte lete en stund etter denne tråden ja ville bare si att jeg endelig har orket å lage til onmouseover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå