PixelImp Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Har problemer med hva jeg skal ha på siden. Som dere ser så er innholdet ganske tynt. siden min Endret 1. januar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Synes ikke det var så tynt med innhold til en hjemmeside å være... "Downloads" og "Bilder" er vel sikre vinnere. Lenke til kommentar
falut Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Kommer fra stranda du Syntest sida var fin jeg... Finner aldri på noen kule design jeg Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Fint og spennende, kan altid optimalisere siden. Jeg syns du skal prøve å fremheve arbeidet ditt mer frem. Ikke la dem ligge glemt et sted, ofte er første inntrykk det viktigste. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 hva var det du tenkte på ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Få til en seksi mouseover på menyen ivertfall - gjerne noke så enkelt som "onMouseover='kvit skrift' " . "Blast-Beta" var litt stilig Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hva var det du tenkte på ? Nå tenkte jeg på arbeidet ditt (Portefolio) Tenk, hvis du var "kunde" og klikker på portefolio.. hva ser han ? 2 unødvendig linker som fører han videre til det FAKTISKE arbeidet. Til og med tilbake for å se de andre. En vei han er nødt til å ta, kan irritere "Lesere" og stikker av. Hva om du tar innholdet på begge av dem å hever det frem, da mener jeg der disse 2 linkene er. Slik at neste gang noen kommer, og klikker portefolio.. hva ser de da ? :-) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Tenk, hvis du var "kunde" og klikker på portefolio.. hva ser han ?2 unødvendig linker som fører han videre til det FAKTISKE arbeidet. Til og med tilbake for å se de andre. /me agree. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) funkweb: nå har jeg forandret litt på den. Holder også på med å legge til onmouseover i menyen. outer glow. Endret 2. januar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Finfin side.. 2 ting; (Ikke negativt) - Jeg lette på siden i sikkert 1 minutt før jeg fant menyen.. Ganske stilig når jeg først fant den, men trodde det var noe bannerting.. - Siden det er meg må jeg ha med et punkt om skrivingen; Tror ordet "latest" passer bedre enn "newest" på main-sida.. . En oppdatering kan jo være ny selvsagt, men siste oppdatering mener nå jeg er bedre.. Ellers; fin side, likte arbeidet ditt på portefolio. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Tror ordet "latest" passer bedre enn "newest" på main-sida.. . tror du har rett Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 tror du har rett Herlige bananer Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Må si jeg ikke likte dne måten du har lenkene på sida di, ser bitte litte granne rotete ut. Shoutboen har jo nesten same funksjon som guestbooken din jo. Men selve sida er sweet. det skal du ha for! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 nå har jeg lagt opp en del forandringer ... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Bedre, men /me savner en mouseover. La "boksane" bli kvite elns onMouseover Senterere sida kanskje?? Det er litt vanskelig å lese at det faktisk står "PixelImp" på sida der, kanskje du kan forandre litt på den "banneren" for å gjøre teksten meir tydelig?? Super side! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 jepp, det ligger allerede i planene Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Mye tydeligere lenker nå! Sweeeeeeeeeet! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Bedre, men /me savner en mouseover. La "boksane" bli kvite elns onMouseover La dem åpne seg, med et respektivt ikon oppi. Da blir det über! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Bedre, men /me savner en mouseover. La "boksane" bli kvite elns onMouseover La dem åpne seg, med et respektivt ikon oppi. Da blir det über! Så absolutt! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Bedre, men /me savner en mouseover. La "boksane" bli kvite elns onMouseover La dem åpne seg, med et respektivt ikon oppi. Da blir det über! Så absolutt! Bare det ikke blir for harry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå