TMB Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Har kjøpt meg en rackmontert UPS og i esken fulgte det med to små bøyler: Jeg antar de er til å feste her: Men hvilken funksjon har de? Ikke fulgte det med skruer til de heller. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Er ikke slike vanlige om man "ofte" drar ut rack skap ut av skapene ol? Altså vanlige håndtak. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2020 Aha, kanskje hvis barn skal dra den ut da, for jeg får så vidt lillefingeren imellom ? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 fulgte det med rackrails? Du bør også ha UPSene bunn av rackskapet, Tunge ting nederst. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2020 zlpw0ker skrev (51 minutter siden): fulgte det med rackrails? Du bør også ha UPSene bunn av rackskapet, Tunge ting nederst. Nope Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 det fulgte ikke rackrails for mine 3 BlueWalker UPSer heller,måtte kjøpe de på multicom.no. Ser at UPSen veier 7.6kg, er ikke det meste, men hadde ikke turt å bare festet UPSen med rack muttere. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2020 Forfatter Del Skrevet 13. august 2020 zlpw0ker skrev (På 19.7.2020 den 22.22): det fulgte ikke rackrails for mine 3 BlueWalker UPSer heller,måtte kjøpe de på multicom.no. Ser at UPSen veier 7.6kg, er ikke det meste, men hadde ikke turt å bare festet UPSen med rack muttere. Fikk montert de nå med noen skruer jeg hadde liggende som passet, ikke at de egentlig har noen funksjon for min del. Jeg har støtteskinner både på siden og i bakkant av UPS-en Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 TMB skrev (46 minutter siden): Fikk montert de nå med noen skruer jeg hadde liggende som passet, ikke at de egentlig har noen funksjon for min del. Jeg har støtteskinner både på siden og i bakkant av UPS-en Det var jo støtteskinner jeg mente, ikke rackrails,dumme meg. Du bør uansett ha støtteskinner installert for UPS uansett, om du fester UPSen fast med rack muttere og klips er opp til hver man. Jeg installerer alltid de på venstre og høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå