Emigrert Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 (endret) Vi er 3 "voksne", hvorav en tenåring for gammel til å gå som "barn". Kan dette gi trøbbel hvis vi blir "oppdaget"? Kan vi spørre ved inn-sjekk om vi kan endre? Skal vi presentere 2 pass eller 3? Scandic og Choice. Endret 19. juli 2020 av Emigrert Mindre korreksjon Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Aner ikke reglene på det, men jeg tror det er lovlig, da man kan jo ha besøk på hotellrommet sitt uten problemer, men det vil jo mulig være mangel på sengeplass.. Når det er sagt så tipper jeg tenåringen vil sette pris på eget rom. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Alle overnattingsgjester skal registreres, så å lure inn en ekstra er ikke særlig smart hvis det skulle inntreffe en ulykke eller lignende i forbindelse med oppholdet. Hvilke reaksjoner hotellet har hvis dere blir oppdaget, vet jeg ikke, men i beste fall må dere bare betale for den 3. personen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå