Evil-Duck Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 (endret) Hei! Var for noen uker siden involvert i en ganske stygg front mot front ulykke i en 80 sone. Kort versjon av hendelsesforløpet her var at en bil i motgående kjørefelt plutselig og raskt kastet seg over i mitt kjørefelt og kolliderte med meg. I denne sammenheng har jeg anmeldt fører av andre bilen (en automatisk prosess) da jeg fikk betydelige og kostbare både materielle og person skader. I denne sammenheng lurer jeg på om jeg på noe stadie vil få mulighet til innsyn i saken og kanskje få vite grunnen til at denne bilen plutselig bestemte seg for å komme inn i mitt kjørefelt på et rett strekke. Da mest for å få lagt dette bak meg og komt meg videre i livet da jeg tror det kanskje vil hjelpe å i det minste få vite en grunn til hvorfor det skjedde, har prøvd å spørre politiet litt spørsmål rundt dette men får aldri noen skikkelige svar føler jeg. Endret 19. juli 2020 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 I de fleste saker har du rett på fult innsyn i alle sakens dokumenter ja, men da må du møte opp på stasjonen og se gjennom de der, eller få de tilsendt din advokat og se gjennom de der 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå