Gå til innhold

Får ikke klokket amd 2500+?


Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg har akkurat fått rammen min, og satte meg ned og koste meg over at jeg endelig kunne klokke prosessoren noe.

Til min overraskelse så vil den ikke gå lengre enn ca 180 i fsb med mult. på 11. Er ikke dette veldig lavt? Har jeg vært veldig uheldig med prosessoren min, eller er det hovedkortet? Har tilstrekkelig kjøling, så det bør ikke være problemet. Jeg kan kanskje skifte hk til et abit nf7-S, men vil dette gjøre forskjellen? jeg hårper jo på at ikke prosessorene er problemet, da den er litt eldre og ikke låst.

 

Noen forslag? se min maskinvare i profilen min.

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo

Jeg har akkurat fått rammen min, og satte meg ned og koste meg over at jeg endelig kunne klokke prosessoren noe.

Til min overraskelse så vil den ikke gå lengre enn ca 180 i fsb med mult. på 11. Er ikke dette veldig lavt? Har jeg vært veldig uheldig med prosessoren min, eller er det hovedkortet? Har tilstrekkelig kjøling, så det bør ikke være problemet. Jeg kan kanskje skifte hk til et abit nf7-S, men vil dette gjøre forskjellen? jeg hårper jo på at ikke prosessorene er problemet, da den er litt eldre og ikke låst.

 

Noen forslag? se min maskinvare i profilen min.

jeg kjører min på 200fsb

med samme h-kort :ermm:

Lenke til kommentar
Er det et A7N8X DLX Rev. 2.0 eller 1.xx??

Har selv et A7N8X DLX Rev. 2.0 og har FSB'en min på 240!

har du voltmodda den eller, det var en sinnsykt høy fsb.

får feil ved 210 fsb jeg....

Ingen voltmod her nei! Har satt multiplyen med til 10 of FSB opp til 240! Der går den stabilt! :D

Lenke til kommentar

JAAAH! Kom på noe! Tror du MÅ oppdatere BIOSen for i det hele tatt å få Front Side Bus (FSB) 400! Prøv å last ned nyeste 1007 BIOSen.

Last ned asus sin FLASHTOOL (flashe BIOS i windows lett)

 

Link:ftp://www.asus.it/pub/ASUS/mb/socka/nforce2/a7n8x-deluxe/awdflash.zip

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...