PHS2021 Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 1'ern og 2'ern går også direkte til sentrum fra Mørkved:) Lenke til kommentar
Rookie phs Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 (endret) PHS2021 skrev (24 minutter siden): 1'ern og 2'ern går også direkte til sentrum fra Mørkved:) Åj takk for svar!🤩 Bruker man Billett Nordland eller Reis Nordland appen?:-) 1’erN/2’ern er navnet på bussen? Hvilken sone går den til Alsgård samt sentrum?:-) Endret 1. august 2021 av Rookie phs Lenke til kommentar
PHS2021 Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Rookie phs skrev (Akkurat nå): Åj takk for svar!🤩 Bruker man Billett Nordland eller Reis Nordland appen?:-) Billett Nordland er kun billettapp, jeg har både Reis Nordland og appen "Entur" for å sjekke avganger, men personlig bruker jeg mest Entur 1 Lenke til kommentar
Rookie phs Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 PHS2021 skrev (9 minutter siden): Billett Nordland er kun billettapp, jeg har både Reis Nordland og appen "Entur" for å sjekke avganger, men personlig bruker jeg mest Entur PM ☺️ Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 1. august 2021 Forfatter Del Skrevet 1. august 2021 kristiankvart skrev (1 time siden): La den gå til skolestart neste år? Du får komme med en begrunnelse på PM. Dette er tråden for opptak 2021, opptaket er vel gjennomført Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Krimt3k skrev (På 31.7.2021 den 13.43): Som skrevet under. IKKE opprett egne grupper. Dette blir fikset. Ha IS i magen. Tradisjon at B3 ordner - da de sitter med klasselister. Det finnes nok av folk som ikke ønsker politifolk godt, så det å opprette egne grupper er særdeles ulurt. Tilbakevendende tema. Uansett - fra nå av må folk tenke på bruk av sosiale medier. Støtter denne. Selv om man "bare" er tatt opp som politistudent og ikke engang har satt første skritt inne på skolen, vil mange vurdere studenten i et annet lys enn bare for noen dager siden. Min erfaring er å ikke kringkaste nyheten til andre enn de nærmeste, er det som kan gi minst hodebry på sikt ☺️ Lenke til kommentar
Cleo Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Noen her som selger pensum?☺️ Lenke til kommentar
PHS-21 Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Noen her som skal gå PHS i Bodø og som skal bo på mørkvedlia i studentboligene? Lenke til kommentar
Rookie phs Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 PHS-21 skrev (8 timer siden): Noen her som skal gå PHS i Bodø og som skal bo på mørkvedlia i studentboligene? Jeg! ☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg