Krimt3k Skrevet 30. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2021 Lykke til folkens! Husk at det ikke er et nederlag å IKKE komme inn. Det betyr bare at kropp og sjel må modnes litt til. Tvitvi! Hilsen gamlingen sjøl. Krimt3k. 4 Lenke til kommentar
Søker21 Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 ANB'1 skrev (25 minutter siden): Noen som har fått? Jeg har fått Lenke til kommentar
Cathhhh Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Søker21 skrev (3 minutter siden): Jeg har fått Så kjedelig! :( Kan jeg spørre hva begrunnelsen var? Du trenger selvfølgelig ikke å svare Lenke til kommentar
Søker21 Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 (endret) De kommer kun med punkter:) utvidet begrunnelse kan man få på tlf Endret 1. juli 2021 av Søker21 Lenke til kommentar
AlphaZero Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Søker21 skrev (4 minutter siden): De kommer kun med punkter:) utvidet begrunnelse kan man få på tlf Det var kjedelig å høre, dersom du finner deg uenig i punktene som blir beskrevet så har jeg hørt om folk som har klagd på vedtaket og fått medhold, dermed blitt tilbudt skoleplass. Det skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Søker21 Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 SlippMegInn skrev (6 minutter siden): Det var kjedelig å høre, dersom du finner deg uenig i punktene som blir beskrevet så har jeg hørt om folk som har klagd på vedtaket og fått medhold, dermed blitt tilbudt skoleplass. Det skader ikke å prøve. Sånn er det:) Jeg får tenke på det takk😁 Lykke til folkens! Lenke til kommentar
TT07 Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Søker21 skrev (22 minutter siden): ANB'1 skrev (48 minutter siden): Noen som har fått? Jeg har også fått. Kommer til å klage ettersom jeg er uenig i de punktene de mener jeg har scoret lavt på🤞🏻 Lenke til kommentar
ANB'1 Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 TT07 skrev (2 minutter siden): Kjedelig! Ja, det har du ingenting å tape på. Noen som vet om alle avslag er sendt ut nå? Lenke til kommentar
kjemi321 Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 (endret) Kan jeg spørre når dere fikk Mail og melding? Hva var klokka? Veldig spent selv på om de sender ut i puljer eller alle med en gang😵 Endret 1. juli 2021 av kjemi321 Lenke til kommentar
Søker21 Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 kjemi321 skrev (28 minutter siden): Kan jeg spørre når dere fikk Mail og melding? Hva var klokka? Veldig spent selv på om de sender ut i puljer eller alle med en gang😵 10 tida Lenke til kommentar
Rookie phs Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Jeg ringte og sjekket nå! Hvis du ikke fikk en mail rundt kl 10/11 tiden, er du med videre. Er man fortsatt usikker og tror det skal tikke inn en mail likevel, kan du oppgi navn og info til de slik at dem får sjekket:-) Lenke til kommentar
kjemi321 Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Rookie phs skrev (24 minutter siden): Jeg ringte og sjekket nå! Hvis du ikke fikk en mail rundt kl 10/11 tiden, er du med videre. Er man fortsatt usikker og tror det skal tikke inn en mail likevel, kan du oppgi navn og info til de slik at dem får sjekket:-) Hvilket nummer ringte du? Lenke til kommentar
AlphaZero Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 kjemi321 skrev (5 minutter siden): Hvilket nummer ringte du? Telefonnummeret står på PHS sine nettsider, når jeg ringte sa de at avslag ble sendt ut en og en, men at alle avslag kommer i løpet av arbeidsdagen i dag. Så virker som kanskje det er litt forskjellig oppfatning på om alle har blitt sendt ut eller ikke. Jeg har ikke planer om å senke skuldrene før i kveld, evt. ringe og bekrefte i morgen. Lenke til kommentar
Rookie phs Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 kjemi321 skrev (7 minutter siden): Hvilket nummer ringte du? Politihøgskolen - 23 19 99 00 Lenke til kommentar
beccz26 Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Jeg ringte også, og hun sa at om man ikke har fått noe mail enda så kan man i hovedsak gå ut ifra at man er egnet, men de sjekker for deg om du vil det:) Lenke til kommentar
AlphaZero Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 beccz26 skrev (4 minutter siden): Jeg ringte også, og hun sa at om man ikke har fått noe mail enda så kan man i hovedsak gå ut ifra at man er egnet, men de sjekker for deg om du vil det:) Ringte nettop igjen, fikk også samme beskjed. Hun sjekket for meg og informerte om at jeg er med videre! Gratulerer til deg også! 1 Lenke til kommentar
Kaptein HMS Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Gratulerer til alle som er videre!! Lenke til kommentar
PHS-21 Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Noen som vet noe om når vi får vite hvor mange som gikk videre til endelig opptak? Evt hvor mange som fikk avslag? Lenke til kommentar
kristiankvart Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 (endret) PHS-21 skrev (1 time siden): Noen som vet noe om når vi får vite hvor mange som gikk videre til endelig opptak? Evt hvor mange som fikk avslag? Dette tror jeg PHS offentliggjør 20. juli samtidig med opptaket. Endret 1. juli 2021 av kristiankvart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg