iR' BR34K Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 Me testar spelgigantens flaggskip i TKL-format. TEST: Logitech G915 TKL Lenke til kommentar
FanTa_A Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 (endret) Helsprøtt at ett tastatur til over 2000 ikke har norsk tegnsett... Kunne enkelt sendt med noen få ekstra knapper, slik at man kan velge selv. Endret 18. juli 2020 av FanTa_A 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 (endret) Jeg har versjonen med numpad, og det er det beste og mest praktiske tastaturet jeg har hatt noengang. Dyrt, men verdt hver eneste krone. Endret 18. juli 2020 av TMB 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 (endret) Veldig fornøyd med G915 non-TKL. Fikk det til en god tilbudspris og angrer nesten på at jeg ikke byttet tidligere. Gikk fra et veldig støyende coolermaster cmstorm trigger. Endret 18. juli 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 Hvorfor skal alle absolutt ha usb-c? Det er jo noe dritt! Har tre produkter med den koblingen og ledningen faller jo ut av produktet, det sitter jo for pokker ikke fast! Micro USB er mye bedre. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 Personlig skulle jeg ønske G915 hadde samme kabelordningen som G900 musa. Micro USB er ingen god løsning alene. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Heh.... det er faktisk første gang jeg har sett noen som predikere micro-usb heller enn usb-c . For min del er det helt motsatt da micro-usb blir slitt og ødelagt i begge ender alt for fort. Usb-c ftw ! 1 1 Lenke til kommentar
Bobjolle Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Rart å gi minus til ett low profil tastatur for ikke å ha håndledsstøtte? Har 815 selv og poenget er jo å ikke ha håndleddstøtte.. Og hvor mange trådløse tastatur har passthrough? Det er vel ingen? 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 (endret) Jeg har hatt dette tastaturet i ett år ca og elsker det. Som nevnt i testen så er det ganske unikt, og jeg elsker at det er både mekanisk nok, samtidig som det er forholdsvis stille i bruk, trådløst og lynkjapt. Batteritiden er også veldig, veldig bra. Det er helt klart dyrt, men verdt hver krone. (Jeg betalte fullpris, men tror det går an å få det billigere hvis man følger med på tilbud) Slenger meg på at det er litt merkelig å trekke tastaturet for at det ikke har håndleddstøtte. Hele poenget med lavprofil er jo at man skal kunne hvile armene flatt på pulten og bruke tastaturet, uten at man må bøye fingrene oppover for å nå tastene. (Som er mye mer belastende for håndleddene). Man trenger ikke håndleddstøtte. Endret 17. januar 2022 av Jakoozie Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 Noen som har link til hvor man får kjøpt nye keycaps? WASD er allere slitt hos meg etter 1 år bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå