ltdata Skrevet 29. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2020 Pallehysa skrev (6 timer siden): Du har vel gitt eit kontonummer av eit slag og? Transaksjonen ble gjort i BTC Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Pallehysa skrev (På 29.12.2020 den 0.55): Du har vel gitt eit kontonummer av eit slag og? Å evt. oppgi et bankkontunummer er helt ufarlig og 100 % trygt. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg føler jeg har opptrådt forsiktig og skeptisk, men alikevel holdt muligheten åpen for at det ikke var svindel ved å vise til indikasjoner på at det ikke var svindel. Men fikk mye tyn og beskjed om at denne var garantert svindel og at jeg burde bryte kontakten tvert. Det ble vel antydet at jeg var naiv og hadde blitt manipulert. Jaja jeg er glad for at jeg holdt muligheten åpen. Selvsagt du har oddsen mot deg i 99/100 tilfeller. Jeg vurderte at risikoen vs reward vs indikasjoner på at det ikke var svindel var god nok til å fortsette Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Må si at jeg på ingen måte tror noe på at det ble utbetalt noe penger her, men det får vi vel heller aldri bevist. 6 Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 Du får velge å tro hva du vil. Jeg har ingen interesse av å lyve om dette. Men det hadde jeg sikkert sagt om jeg hadde løyet om dette. Så ja jeg kan nok aldri fremlegge bevis på det. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Siden transaksjonen er gjort i BTC, er fortjenesten også da pga. den enorme kursøkningen som har vært? Eller? Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 Nei. Det har bare vært en bonus de siste ukene. Får se hvor lenge BTC euforien holder Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 ltdata skrev (3 timer siden): Jeg føler jeg har opptrådt forsiktig og skeptisk, men alikevel holdt muligheten åpen for at det ikke var svindel ved å vise til indikasjoner på at det ikke var svindel. Men fikk mye tyn og beskjed om at denne var garantert svindel og at jeg burde bryte kontakten tvert. Det ble vel antydet at jeg var naiv og hadde blitt manipulert. Jaja jeg er glad for at jeg holdt muligheten åpen. Selvsagt du har oddsen mot deg i 99/100 tilfeller. Jeg vurderte at risikoen vs reward vs indikasjoner på at det ikke var svindel var god nok til å fortsette Jada, og tydeligvis så er du oppegående nok til å være ekstremt forsiktig. Det er det dessverre langt ifra alle som er, så jeg ville i 100/100 slike tilfeller anbefalt folk å takke nei. En slik solskinnshistorie som din, dersom den feks kom frem i media, ville vært ødeleggende, siden det sannsynligvis hadde ført til at andre ble svindlet, andre mennesker som da ikke er istand til å føre en slik kritisk tankegang over lengre tid, og dermed blitt lurt. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) Ja helt klart. Har ikke tenkt meg ut i media. Og dette var et spesielt tilfelle og jeg var ikke "tilfeldig" person. Så ja jeg er et dårlig eksempel egentlig. Det jeg har gjort har vært risikabelt og er absolutt ikke å anbefale. Så mest for meg at vedkommende ville prøve å svindle meg helt på slutten og ventet på forespørsel om kritisk informasjon e.l. Så jeg har hatt utrolig flaks Endret 8. januar 2021 av ltdata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå