Gå til innhold

White lives matter - kva er galt med det?


Anbefalte innlegg

Camlon skrev (3 minutter siden):

"I am not sad that a f–king fascist  communist died tonight,"
"He was a f–king Nazi communist. Our community held its own and took out the trash."

Det ville ikke vært nyhetsverdig nok til å laste opp på twitter engang, så... hver gang noen med en ikke-hvit hudfarge blir drept av høyreekstreme, eller blir drept av politiet..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
19 minutes ago, Red Frostraven said:

Det ville ikke vært nyhetsverdig nok til å laste opp på twitter engang, så... hver gang noen med en ikke-hvit hudfarge blir drept av høyreekstreme, eller blir drept av politiet..?

Hvis det er så vanlig, så burde du ikke ha noe problem å vise meg en video hvor en gruppe høyrevridde sier etter et ikke-hvit drap

"I am not sad that a f–king  communist died tonight,"
"He was a f–king communist. Our community held its own and took out the trash."

Jeg har aldri sett en slik video i mitt liv.

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Red Frostraven said:

Det er ingen video av folk som jubler over drap, det er shitposting på internett mørke hjørner. Du prøver å flytte målstreken.

Det var masse brukere som jublet over drapet på Portland på internett også, men det beskymrer meg naturligvis mindre enn en gruppe med demonstranter som offentlig jubler over et drap.

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (11 minutter siden):

Hvorfor vil du høre på "rasister"? 

Trodde det var viktig for dere at disse ikke fikk uttale seg i offentligheten jeg.

Hvor skriver jeg at jeg skal se på for å høre budskapet til SIAN? Jeg har aldri vært imot SIAN sin såkalte  ytringsfrihet. 

Jeg synes det er positivt at de møter opp til en saklig og direktesendt debatt på TV uten megafoner og andre forstyrrende elementer. Så får alle se hvor idioter de egentlig er, også har de ingen pøbler å skylde på i etterkant. 

 

Resett overskriften er nok allerede skrevet "Solvang var ikke nøytral. Bla bla bla. Lot ikke SIAN komme til orde. Fare for ytringsfrihet bla bla" 

Endret av Psykake
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Psykake skrev (1 time siden):

Lot ikke SIAN komme til orde.


Akkurat det tror jeg ikke er tatt helt ut av lufta, det vil være nokså typisk om de blir hindret i å snakke ut, men vi får se.

Update: Og det skjedde langt på vei også, ble avbrutt systematisk hele tiden, uten å få fullføre noen svar skikkelig.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Såg nettopp debatten der han stammet fram sitt hykleri. Han er så for ytringsfriheit når han kan stå å spre hatet sitt, men Muslimer skal tydeligvis ikkje få utrykke seg fritt, uten at han meiner Norge skal deportere dei, eller bure dei inne, gjerne med ektefeller av "norsk etnisitet", sjøl om han feila totalt med å definere kva ein etnisk nordmann er.

Makan til klovn. Nok ein feig rasist. Som skjuler seg bak feig retorikk. Tippa han er like raskt inne i offerolla, som andre som står for samme søpplet, når ordet rasist eller rasisme blir nevnt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (12 minutter siden):

Muslimer skal tydeligvis ikkje få utrykke seg fritt, uten at han meiner Norge skal deportere dei, eller bure dei inne


Det er vel fordi de mener de har rett til å overta vårt samfunn, og Islamisere det mest mulig. Også med vald om nøvendig, det gir jo Koranen de rett til. Det er vel det som er hovedproblemet, det er en truende utvikling for samfunnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (9 minutter siden):

Wtf? Tror du virkelig muslimer flest mener disse tingene?

De tror neppe så mye på det motsatte hvertfall, så mengden er jo med å gi grobunn for utviklingen, selv om de er passive.

Det er litt sånn vanskelig dette her, og for få har en ufarget approach til problemkomplekset. Som er der, utvilsomt.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Camlon skrev (9 timer siden):

Det er ingen video av folk som jubler over drap, det er shitposting på internett mørke hjørner. Du prøver å flytte målstreken.

Det var masse brukere som jublet over drapet på Portland på internett også, men det beskymrer meg naturligvis mindre enn en gruppe med demonstranter som offentlig jubler over et drap.

* Det største forumet i verden for amerikanske konservative og Trump-supportere, kastet ut av reddit for oppfordring til drap og vold.
Men tja.

Du ber om videoer av trær i skogen.
Seriøst.
Har ikke Andy Ngo filmet noen av møtene sine med Patriot Prayer eller proud boys..?
Se på en av videoene hans hvor han deltar på møter med Proud Boys, så vil du garantert høre lignende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
51 minutes ago, Red Frostraven said:

* Det største forumet i verden for amerikanske konservative og Trump-supportere, kastet ut av reddit for oppfordring til drap og vold.
Men tja.

Du ber om videoer av trær i skogen.
Seriøst.
Har ikke Andy Ngo filmet noen av møtene sine med Patriot Prayer eller proud boys..?
Se på en av videoene hans hvor han deltar på møter med Proud Boys, så vil du garantert høre lignende.

Det virker ikke som om du forstår poenget. Ja, det er mulig at høyreekstreme grupper som Proud Boys har sagt noe lignende i et møte, men et møte er fortsatt ikke like seriøst som å stå ute på gaten og si det samme. Det er normalt å moderere seg og ikke vitse når man vet at alt man sier kan bli hørt av andre mennesker.

Og hvis dette er normalt så burde du ha null problem med å finne det. Så hva er problemet, hvorfor er det så vanskelig for deg å finne en video som ligner. Kan det være fordi det er ikke spesielt normalt?

Og en ting til, du har nå sammenlignet de voldelige demonstrantene med Proud Boys. Da burde du også reagere på at demokrater har hjulpet voldelige demonstranter slippe unna straff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...