Ludvig86 Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Hei! Jeg lurte på om det finnes noe software eller gadgets som gjør at jeg kan feste digitale Post-It-lapper på skrivebordet? Jeg kjører Win 10. Takker for innspill! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 (endret) Ludvig86 skrev (7 minutter siden): Hei! Jeg lurte på om det finnes noe software eller gadgets som gjør at jeg kan feste digitale Post-It-lapper på skrivebordet? Jeg kjører Win 10. Takker for innspill! Innebygd i Windows 10 har du noe som heter "Klistrelapper" som er slike post-it lapper du snakker om. Trykk på startmenyen, søk etter "Klistrelapper" eller "Sticky Notes" om du har operativsystemet på Engelsk. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge Plugins Endret 17. juli 2020 av Merko 1 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 (endret) Du kan søke "sticky notes" i Microsoft Store, et annet alternativ er en tilpasset RainMeter. EDIT: Merko beat me to it. Endret 17. juli 2020 av Cipher Panda Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 17. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2020 Takk for tips! Det ser ut til å fungere greit det! Men er det mulig at "lappene" dukker opp når man starter maskinen eller må man starte opp programmet for hver gang? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Ludvig86 skrev (1 minutt siden): Det ser ut til å fungere greit det! Men er det mulig at "lappene" dukker opp når man starter maskinen eller må man starte opp programmet for hver gang? Så lenge du har lappene åpne når maskinen skrues av, så startes disse opp igjen med maskinen. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge Plugins 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 17. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2020 Takk for svar! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Er det ikke bedre å bruke OneNote eller tilsvarende applikasjoner? Da har man tilgang til notatene på alle devicer og har backup av alt. 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 20. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2020 ilpostino skrev (36 minutter siden): Er det ikke bedre å bruke OneNote eller tilsvarende applikasjoner? Da har man tilgang til notatene på alle devicer og har backup av alt. Det kan vere en fordel ja. Men med Microsoft sine apper, så har man samme muligheten. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Ludvig86 skrev (1 minutt siden): Men med Microsoft sine apper, så har man samme muligheten. OneNote er fra Microsoft og en del av Office-pakken. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 (endret) OneNote, Notion, Evernote, Rocketbook, etc. er alle ypperlige, kommer an på bruksområdet og hva du ønsker. Ellers er "disposable" notater på skrivebordet helt greit. Ga @ilpostino like for forslaget.? Endret 20. juli 2020 av Cipher Panda Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 21. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2020 Takk for tipsene! De skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå