Larzen_91 Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Velkommen til neste astronomiske kapittel i vårt rom-eventyr i Astroneer! Vi starter vår stream kl. 19:00 og holder på i 2-3 timer. Klikk deg inn på Gavekort sin Twitch konto og len deg tilbake og slapp av (eller riv deg i håret av våre dustete tabber). Hvem er med i kveld? @Gavekort @Krozmar @Larzen_91 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 (endret) Håper dere streamer varierte spill, kan bli vell meget for enkelte av oss seere hvis det blir mye av det samme spillet. ? Dette er mine ønsker om spill som dere kan streame. Så klart hvis, det lar seg gjøre. Dragon Quest Builders 2 No Man's Sky Minecraft Destiny 1 eller 2. Diablo 1,2 eller 3. Endret 17. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 No Man's Sky er morsomt å se på, jeg støtter opp om den Selvsagt hvis det interesserer dere, jeg har ikke prøvd det selv, bare sett på på YouTube. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 N-4K0 skrev (1 time siden): No Man's Sky er morsomt å se på, jeg støtter opp om den Selvsagt hvis det interesserer dere, jeg har ikke prøvd det selv, bare sett på på YouTube. Jeg har No Man's Sky. Har alt streamet den 1-2 ganger på min YT-kanal. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 (endret) Så mye tekniske problemer Diskusjon.no hadde i dag under streamen. Men jaja, sånt kan skje. Det ble en brå slutt på slutten av streamen demmes. ?? Uansett, så stor koste jeg meg som vanlig med streamen demmes. Endret 17. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Litt PC-trøbbel, så beklager det. Var egentlig på vei til å avslutte uansett. Takk for tips Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 Gavekort skrev (2 timer siden): Litt PC-trøbbel, så beklager det. Var egentlig på vei til å avslutte uansett. Takk for tips Det går bra. Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg