Hei. Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jau, jeg tenker på å modde et kabinett. Hva trengs, har ikke erfaring med dette. Er det vanskelig? Må jeg kunne noe om elektronikk e.l? Var vel det jeg lurte på... Takk for alle svar mvh Anders! Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det kommer selvsagt helt ann på hva du har tenkt å gjøre. Jeg for min del har bare satt inn vindu i mitt Chieftec Matrix Midi tower og satt inn 3 kalde katoder. Men hadde du noe spesielt du tenkte på? Kankje se på noen casemod gallerier for å få litt inspirasjon!? Skriv mer om hva du tenker å gjøre, og så kan du spørre igjen da. Du burde også skrive hva for slags kabinett du har. mvh Aleksander Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Du burde starte med å smelle inn et vindu i kabinettet ditt, og dermed faller det ganske naturlig å rydde opp i litt kabler her og der......... Kabelsamlere er derfor ganske gøyale .... Asså... hvis du trenger elektronikkunnskaper til det! da har du et spesielt kabinett Lykke til, detta kommer til å bli bra! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Er det veldig vanskelig å peste vinduer på kabinettet??? Hva trenger man av verktøy?? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 føst trenger du noe for å skjere hull; stikksag, dremel vinkelsliper e.l. hv du trenger for å feste komme ann på hvordan du vil feste det. pop-nagling krever drill og pop-nagletang liming eller feste med silikon krever... vel, lim eller silikon. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 De eneste gangene du trenger og kunne noe om elektronikk er når du skal lage viftestyring, display, o.s.v Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 skaff deg en dremel kopi fra clahsern og så faller det naturlig å skjære litt, tro meg, etter jeg begynte å "henge" på hardware.no har liksom alle mine skills gått et hakk opp ... Ta en titt her eller her eller her. der finner du prosjekt logs som er digge å se på. og casemodgallery på dem er det også, utenom bit-tech . lykke til mvh BalleMann Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvis du leter litt på forumet finner du stort sett alt du trenger å vite lykke til med moddinga Lenke til kommentar
Ivan` Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Egentlig trenger man ikke vere noe elektriker for å modde ett kabinett ,men det kommer helt ann på hva du skal modde for noe da? Ellers så er det bare å lete f.eks på denne siden da finner du det meste innen modding. Godd luck! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå