Gå til innhold

Tenker på å...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer selvsagt helt ann på hva du har tenkt å gjøre.

Jeg for min del har bare satt inn vindu i mitt Chieftec Matrix Midi tower og satt inn 3 kalde katoder.

Men hadde du noe spesielt du tenkte på? Kankje se på noen casemod gallerier for å få litt inspirasjon!? Skriv mer om hva du tenker å gjøre, og så kan du spørre igjen da. Du burde også skrive hva for slags kabinett du har.

mvh

Aleksander

Lenke til kommentar

Du burde starte med å smelle inn et vindu i kabinettet ditt, og dermed faller det ganske naturlig å rydde opp i litt kabler her og der......... Kabelsamlere er derfor ganske gøyale :D ....

Asså... hvis du trenger elektronikkunnskaper til det! da har du et spesielt kabinett :D

Lykke til, detta kommer til å bli bra! :thumbs:

Lenke til kommentar

føst trenger du noe for å skjere hull; stikksag, dremel vinkelsliper e.l. hv du trenger for å feste komme ann på hvordan du vil feste det. pop-nagling krever drill og pop-nagletang liming eller feste med silikon krever... vel, lim eller silikon.

Lenke til kommentar

skaff deg en dremel kopi fra clahsern og så faller det naturlig å skjære litt, tro meg, etter jeg begynte å "henge" på hardware.no har liksom alle mine skills gått et hakk opp :cool: ... Ta en titt her eller her eller her. der finner du prosjekt logs som er digge å se på. og casemodgallery på dem er det også, utenom bit-tech :p . lykke til

mvh BalleMann

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...