Gjest 22614...869 Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Kan dette bare være fordi jeg er sliten og trøtt.(lite søvn)? Er bare nysgjerrig på hva jeg skal gjøre Anonymous poster hash: 22614...869 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 (endret) Basert på personlig erfaring kan det godt være mulig. Har jeg sitti oppe i mange timer og spilt eller foran skjermen kan det samme skje med meg. Men prøver å ha litt fokus på det, så jeg prøver å ta små pauser hver halvtime-time, reise meg opp, hente et glass vann eller noe, og spesielt vaske henda, skylle ansiktet og gni øya med vann. Dette hjelper veldig. Merker også hvis jeg har vært mye foran skjerm, og plutselig går ut, og det er litt vind, så renner det veldig av øya med én gang. Tyder bare på at man har neglisjert øyene lenge. Men du bør ta en pause da. Å kjøpe øyedråper og bruke det av og til er ingen dum idé. Så klart, hvis du ikke merker bedring etter kort tid, eller noen timer, så burde du ringe legevakta og spørre. Dette er så klart med mindre du har gnidd fingra i øya etter å ha vært borti sterke matvarer eller andre ting som kan være etsende på øya. Sist uke fikk jeg på absurd vis et bittelite chilifrø innpå øyet .. hadde vaska henda, men på én eller annen måte var det et lite frø igjen på fingeren jeg gned øyet med og det havnet innenfor det nedre øyelokket. Det er lenge siden jeg har hatt så vondt, det sved noe forferdelig. Fikk det heldigvis ut med øyedråper. Endret 17. juli 2020 av Taurean Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Opplever dette selv om jeg bli trøtt nok og har sittet litt mye foran skjermen. Da er det bare og finne sengen for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå