Same- Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har et elitegroup k7s5a hovedkort (socket A) og har lyst til og klokke prosessoren min. Men hovedkortet er fattig og det går ikke å klokke med det . Det er rett og slett ingen steder i bios som jeg kan stille på multipler og fsb. Det jeg lurer på da er om det er noen andre måter jeg kan klokke på. Med et program eller noe. Eller kan det gå hvis jeg oppdaterer bios eller noe sånt. Takk for svar Lenke til kommentar
MX-Z Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Tror ikke det går og overklokke de hovedkortet... soorryy Lenke til kommentar
Same- Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Tror ikke det går og overklokke de hovedkortet... soorryy Ohh no! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Prøvd å oppdatere bios? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Prøvd å oppdatere bios? Nei, kan noen si meg åssen jeg gjør det? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Prøvd å oppdatere bios? Nei, kan noen si meg åssen jeg gjør det? Du laster ned BIOS update (hvor du nå enn finner den) og lagrer den på en diskett og booter også skal vel BIOS oppdatere seg. Men dette er forsjellig fra hoverkort til hovedkort. Ihvertfall sånn jeg gjorde det sist. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Prøvd å oppdatere bios? Nei, kan noen si meg åssen jeg gjør det? Du laster ned BIOS update (hvor du nå enn finner den) og lagrer den på en diskett og booter også skal vel BIOS oppdatere seg. Men dette er forsjellig fra hoverkort til hovedkort. Ihvertfall sånn jeg gjorde det sist. Jeg må ikke formatere eller noe? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Neida, du bare oppdaterer en liten brikke på hoverkortet Du kan søke på hovedkortnavet og flash eller noe, Se om hvordan du gjør det Lenke til kommentar
Same- Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Neida, du bare oppdaterer en liten brikke på hoverkortet Du kan søke på hovedkortnavet og flash eller noe, Se om hvordan du gjør det Ok takk Lenke til kommentar
Same- Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Nå har det skjedd noe rart. Jeg prøvde å oppdatere biosen, og når jeg starta opp pc'en så stod det amd duron 1100 mhz! jeg har jo en amd xp 2200+! Jeg gikk inn i bios og stillte fsb'en fra 100 til 133 men da stod det bare 1467mhz eller noe sånt. har prosessoren min blitt en duron Lenke til kommentar
Same- Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Trenger litt hjelp nå, prosessoren min er blitt en duron Endret 4. januar 2004 av Same- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå