akelbo Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Ny gavepakke fra Epic Games Store. Torchlight II er gratis på PC nå 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Hvorfor spille en dårligere utgave av Diablo 2? Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Taurean skrev (9 minutter siden): Hvorfor spille en dårligere utgave av Diablo 2? Foruten sjangeren er det ikke mye Torchlight og Diablo har til felles. 3 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Hadde det bare vært på en annen plass enn epic games launcher, en helt grusom launcher som.jeg helst ikke spiller noen av mine spill på. 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Hva? Du åpner appen, så er det en god oversikt over hvilke spill du har. Så trykket du launch, så starter spillet. Hva er så grusomt med det? Mye bedre UI enn Steam f.eks. 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Det er hver sin smak. Synes den launcheren mangler ekstremt mye i forhold til steam. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 6 minutes ago, Raul07 said: Det er hver sin smak. Synes den launcheren mangler ekstremt mye i forhold til steam. Men hvor mange gratis spill gir stem ut i måneden? Synes det er greit med litt konkurranse jeg, for det vil bare føre med seg gode ting akkurat nå. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 34 minutes ago, Thor. said: Men hvor mange gratis spill gir stem ut i måneden? Synes det er greit med litt konkurranse jeg, for det vil bare føre med seg gode ting akkurat nå. Greit med konkurranse så lenge det er "hvem kan gi de beste tjenestene", ikke "hvem har den rikeste onkelen i ryggen". 3 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Zedarius skrev (58 minutter siden): Greit med konkurranse så lenge det er "hvem kan gi de beste tjenestene", ikke "hvem har den rikeste onkelen i ryggen". Mange utviklere regner på det og kommer frem til at Epic gir best tjeneste for deres behov, pris tatt i betraktning. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Bare bruke GOG Galaxy der, så kan man samle alle launcherene (Steam, Epic, Origin osv) i samme client. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Merko skrev (11 minutter siden): Bare bruke GOG Galaxy der, så kan man samle alle launcherene (Steam, Epic, Origin osv) i samme client. Du må vel fortsatt ha alle launcherene selv om du starter spillet i Galaxy? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 TheKims skrev (3 minutter siden): Du må vel fortsatt ha alle launcherene selv om du starter spillet i Galaxy? Jepp, men trenger ikke bruke dem aktivt for å starte spillene ol. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 10 hours ago, Vegard# said: Mange utviklere regner på det og kommer frem til at Epic gir best tjeneste for deres behov, pris tatt i betraktning. Ja, for jeg mente selvfølgelig at konkurransen handler om utviklere, ikke kunder. Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 Er Torchlight 2 like repetitivt som Torchlight? Likte eneren men det ble litt mye av det samme etter hvert for min smak. Kunne tenkt meg å prøve toeren men da blir det ikke fra Epic Games Store. Hvorfor? Fordi Epic Games -> Tencent -> CCP (Chinese Communist Party). Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 ahw_ skrev (Akkurat nå): Hvorfor? Fordi Epic Games -> Tencent -> CCP (Chinese Communist Party). ..Og? Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 Og jeg syns Steam er crap og Epic er... vel... EPIC!! What's your point? Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 Zedarius skrev (7 timer siden): Ja, for jeg mente selvfølgelig at konkurransen handler om utviklere, ikke kunder. Hvorfor ikke begge deler? En større cut til utviklere gjør at flere prosjekter blir lønnsomme, som igjen gjør at vi ender opp med flere spill. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 37 minutes ago, Vegard# said: Hvorfor ikke begge deler? En større cut til utviklere gjør at flere prosjekter blir lønnsomme, som igjen gjør at vi ender opp med flere spill. Hva bygger du større cut => økt lønnsomhet => flere spill på? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 (endret) Jeg syns 2`ern er mye bedre en 1`ern, men smaken er som baken Samt workshop på steam, så plenty med mods etc! Endret 18. juli 2020 av Duriello Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 On 7/17/2020 at 7:39 PM, GnilreG said: Hva? Du åpner appen, så er det en god oversikt over hvilke spill du har. Så trykket du launch, så starter spillet. Hva er så grusomt med det? Mye bedre UI enn Steam f.eks. Av mystiske grunner bruker den ressurser i bakgrunnen. Aner ikke hva den holder på med, men jeg mistenker mining. Avinstallerte dritten, og den skal aldri tilbake. Tim Sweeney kan ryke og reise med sin lugubre plattform, med oppkjøp av nye titler for å tvinge folk over på den. Lenge leve Gabben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå