Gå til innhold

Plattform for US opsjoner

Anbefalte innlegg

On 7/20/2020 at 4:45 AM, EmLeX said:

Faktisk veldig enkel. du fyller inn noen papirer. registrerer en w8-ben for IRS som di sender vidre. tar en time med arbeid fra din side. hadde vell konto åpnet på rundt 48Timer. med inloggings detailer og brukernavn sendt i posten og motat i løpet av 2 uker for 3-4 år siden.

dukumensjon du trenger er enkelt og greit bilde av passet ditt og en regning som bekrefter at du har adresse i norge. ikke store greierne

det med overføring er og veldig enkelt og du skriver bere på en utenlands overføring

Benefit of Account (kontonummer oss td) ex 000000001  ola normann    Slottsplassen 1, 0010 Oslo, Norway

til deres kontoer her https://www.tdameritrade.com/retail-en_us/resources/pdf/TDA101303.pdf

Så er det kreditert i løpe av en uke. vanligvis. vertfall til meg når jeg sender dollar.

Takk for flott informasjon. Jeg selv driver med litt swing trading på den amerikanske børsen og gjør nok noen trades daglig. Igjennom Nordnet, forsvinner vinninga litt i svinninga med 50 kr kurtasje per handel. Så jeg lurte på om jeg kunne stille deg noen spørsmål. 

1. Er det slik at vanlig aksjekjøp er helt kostnadsfritt igjennom TD Ameritrade/thinkorswim? 

2. Om jeg overfører penger fra min vanlige bankkonto til denne tradingkontoen, vil pengene da dukke opp i dollar uten kostnad fra TD Ameritrade sin side? (Jeg ser at det koster litt å sende fra min bank så klart og også at det koster litt å få sendt fra TD Ameritrade til meg) 

3. Er dette fryktelig komplisert når det kommer til skatt? Eventuelt hvordan går jeg frem for å skatte av dette? 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...