Espen Jansen Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Tom Holland er endelig klar til å spille Nathan Drake. Etter 11 år har Uncharted-filmen omsider begynt innspilling Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Jeg forutser at den kommer til å være veldig, veldig forglemmelig. 5 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Så Danny DeVito har ikke rollen som Nathan Drake? Skuffende. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Tom holland er jo en fin artig skuespiller, ikke dumt valg Lenke til kommentar
TomKjeks Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 kan aldri se for meg en annen skuespiller enn Nathan Fillion. uansett om dette skal være en "ung" nathan drake så tror jeg ikke jeg kan klare å like filmen. Lenke til kommentar
zawyer9k Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Slik jeg har forstått, så handler dette om Nathan FØR spillene. Og hvis du ser en mellomting av Nathan når han er ung på barnehjemmet og når han er voksen, så tenker jeg Tom Holland kan funke veldig bra. SpillNathan, Nathan Fillion any day. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Dette prosjektet er allerede mislykket før innspillingen starter. Har de ikke gått gjennom syv regissører eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå