Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten har kontakt m xn

Anbefalte innlegg

D er ikke noe galt å ha kontakt m xn, d er vel ganske normalt. Men jeg har sittet m en magefølelse på at d er noe mer her. Så må jeg innrømme at jeg har hatt en sterk mistanke om at de er ofte i kontakt på messenger. D fikk jeg bekreftet da d dukket opp meldinger ganske ofte på hennes tlfn. Jeg kunne ikke dy meg og gikk inn på hennes messenger og dialogen de har. Selvsagt vet jeg at d er noe du ikke gjør. Men jeg oppdaget, som jeg hadde mistanke om at de har kontakt flere ganger om dagen, og at de sender bilder av de to som er de på tur fra da de var sammen med med mange hjerte ansikter til hverandre, jeg tok meg ikke tid til å lese meldingene. M jeg synes dette er merkelig, er dette noe jeg bør bry meg med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 8ad0e...af7

Nei!!! Jeg hadde blitt lynforbanna. Si at hun får velge hvem hun vil ha, hvis ikke stikker du. Blir hun sur pga det så sier du at da kontakter du din egen eks og sender nostalgiske bilder og hjerter til henne også. 

-jente

Anonymous poster hash: 8ad0e...af7

Lenke til kommentar

Hun blir vel fly forbanna uansett siden han har snoka.... Her er det ingen rett eller feil, enhver handling du gjør er feil på en eller annen måte. Dette er et vepsebol som du har tråkket midt i. Jeg ville nok hintet litt om "hvem er det du sender så mye meldinger med da og som du er så  hemmelig om...??"

Lenke til kommentar

Eg holder kontakt med x-ene og vi utveksler bilder/meldinger. Men det skjer ikkje så ofte, nei. Slik du beskriver så er det absolutt ikkje greit. Eg hadde tatt det opp og bedt ho å slutte. 
Si at du såg det ved mistanke eller no.

Lenke til kommentar

Takk for svar, jeg er fullstendig klar over at jeg snoket i hennes mobil. D liker jeg dårlig selv at jeg gjorde. 
Jeg er jo enig at dette ikke greit m slike meldinger, men så tenker jeg at kanskje de «bare» sender dette for at barna deres er med på bildene!!!!!!! Men d skal sies at d er hjerte ansikt på andre meldinger å, og noen meldinger er ved 12 tiden på kvelden å.... mulig jeg legger for mye i d???? 

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er noe galt i å snoke litt, i hvert fall ikke hvis det er mistanker . Hvis jeg var i et forhold, ville jeg ikke hatt noen problemer med å levere alt av mobiler og tilgang til pc til ethvert tidspunkt.

Tillit er alt i et forhold. Jeg ville vært åpen og sagt det som du har det, du hadde mistanker, du titta på mobilen og fant de meldingene, og nå krever du svar én gang for alle. Får du ikke svar, er det slutt på forholdet. Å leve med mistillit er skadelig for psyken.

Lenke til kommentar

Jeg har kontakt med flere av mine ekser. De fleste faktisk. Og jeg kan og finne på å sende hjerter knyttet til gamle minner og lignende. Men det betyr ikke at det er noe der, eller at jeg vil at det skal bli noe mer der. Hjertene representerer da at jeg fortsatt er glad i personene og jeg har gode minner med de, ikke mer.

Å snoke på telefonen derimot er for min del så langt over grensen at det hadde gitt meg et alvorlig tillitsproblem til deg. Så spørsmålet ditt nå er om du skal innrømme dette ovenfor dama di og ta konsekvensen av at du har brutt tilliten hennes til deg, og samtidig stille spørsmål med hva hun mener med disse meldingene - eller om du skal late som ingenting og la dette gnage på deg resten av forholdet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer an på personen.

Personlig hadde jeg lest mer om jeg først hadde kommet til det punktet der jeg allerede var inne i meldingsloggen til noen andre. Akkurat nå vet du ikke nok til å ta et informert valg. Ikke bry deg om de som klager på at du kikka på en tlf. Det tror jeg nok de fleste gjør. Har selv en eks som snoka i mine logger. Irriterende, såklart, men så lenge hun fikk ro i sjela så er det greit. Jeg har ikke hemmeligheter for kjæresten. (Jeg har aldri gjort det på noen kjæreste, men hadde jeg mistenkt utroskap ville jeg definitivt gjort det jeg kunne for å avkrefte det). Jeg har en venn som avdekket ganske heftig utroskap i sitt samboerskap ved å sjekke logger. Så lenge man vet at verden er full av bedritne mennesker som sårer sine nærmeste så må man ha lov til å undersøke.

Det kan bety noe, men det kan også bety ingenting. Har de unger sammen så er det klart de må ha kontakt. De er også nødt til å ha en ok dialog med hverandre (om mulig). Det signa du opp på når du ble sammen med ei dame med unger.

Lenke til kommentar
Corp Por skrev (5 timer siden):

Kommer an på personen.

Personlig hadde jeg lest mer om jeg først hadde kommet til det punktet der jeg allerede var inne i meldingsloggen til noen andre. Akkurat nå vet du ikke nok til å ta et informert valg. Ikke bry deg om de som klager på at du kikka på en tlf. Det tror jeg nok de fleste gjør. Har selv en eks som snoka i mine logger. Irriterende, såklart, men så lenge hun fikk ro i sjela så er det greit. Jeg har ikke hemmeligheter for kjæresten. (Jeg har aldri gjort det på noen kjæreste, men hadde jeg mistenkt utroskap ville jeg definitivt gjort det jeg kunne for å avkrefte det). Jeg har en venn som avdekket ganske heftig utroskap i sitt samboerskap ved å sjekke logger. Så lenge man vet at verden er full av bedritne mennesker som sårer sine nærmeste så må man ha lov til å undersøke.

Det kan bety noe, men det kan også bety ingenting. Har de unger sammen så er det klart de må ha kontakt. De er også nødt til å ha en ok dialog med hverandre (om mulig). Det signa du opp på når du ble sammen med ei dame med unger.

Takk for svar?Jeg føler ikke sjalusi , m mer på selvfølelsen. Jeg har fått en del innspill, og jeg velger å ta dette som hyggelig meldinger til hverandre . M jeg vil jo være mer, ja hva skal jeg si, følge litt bedre med, uten å støte den andre parten før jeg er hundre prosent sikker 

Lenke til kommentar
Taurean skrev (7 timer siden):

Jeg synes ikke det er noe galt i å snoke litt, i hvert fall ikke hvis det er mistanker . Hvis jeg var i et forhold, ville jeg ikke hatt noen problemer med å levere alt av mobiler og tilgang til pc til ethvert tidspunkt.

Tillit er alt i et forhold. Jeg ville vært åpen og sagt det som du har det, du hadde mistanker, du titta på mobilen og fant de meldingene, og nå krever du svar én gang for alle. Får du ikke svar, er det slutt på forholdet. Å leve med mistillit er skadelig for psyken.

Forsåvidt enig, men jeg ville aldri latt kjæresten min bruke mobilen/dataen min fritt frem. Ikke fordi jeg skjule noe, men fordi jeg trenger privatliv. Er det et spørsmål om noe, så bør det ikke være noe problem å vise til et svar, hvis det ligger på noe elektronisk.

Endret av Disorder
Lenke til kommentar
Disorder skrev (39 minutter siden):

Forsåvidt enig, men jeg ville aldri latt kjæresten min bruke mobilen/dataen min fritt frem. Ikke fordi jeg skjule noe, men fordi jeg trenger privatliv. Er det et spørsmål om noe, så bør det ikke være noe problem å vise noe, hvis det ligger på noe elektronisk.

Klart det, det er noe som jeg kan godta også. Sier bare for min egen del. Men selvsagt, hvis noe av det sensitive brukes mot meg, så tar jeg det som et tillitsbrudd. Med høy tillit forventer jeg mye tillit tilbake. Skal det være forhold, så skal det være skikkelig ^^ Men hvor grensene går får alle finne ut av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...