Lindsay Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 Finnes det uorginale strømforsyning som en kan få tak i rimelig fort mens en bestiller ny original? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Har ikke den PC-en USB-C-strømforsyning? Da skal du egentlig kunne bruke andre USB-C-strømforsyninger som har høy nok effekt. Selv lader jeg min bærbare med USB-C via USB-C-skjermkabelen. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 17. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2020 Jo den har USB-C kontakt, og har sett på https://www.elkjop.no/product/data/kabler-og-tilkobling-pc-og-nettverk/4X20M26272/lenovo-thinkpad-65w-ac-adapter-usb-c men usikker på Volt styrken ettersom jeg ikke klarer å lese så liten skrift, men på den orginale står Max 45W Lenke til kommentar
NULL Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 En 65W PSU kan godt brukes på en PC som originalt ble levert med 45W. Trolig har man også kunne brukt en 45W PSU på en PC som ble levert med 65W PSU, men da hadde ladingen gått tregere (og man har under høy belasting risikert at PC-en gikk tom for strøm selv om den stod tilkoblet strøm). Spenningene her er vel 20V både på den gamle og nye. Ut i fra standarden er det vel 5, 9, 15 og 20V som benyttes, og en 20V PSU skal vel også støtte de lavere spenningene. Så vil anta at det skal være uproblematisk å bruke PSU-en det linkes til. Og selv en nyere Macbook-strømforsyning skulle vel kunne brukes.... Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 17. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2020 Bestilte nå på elkjøp, så får vi se om det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå