Debattant Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Når åpner tannlegekontorene igjen? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 (endret) De åpnet opp 20. april. Hvis du søker litt rundt eller ringer lokalkontoret ditt får du raskere svar. Endret 14. juli 2020 av Cipher Panda Lenke til kommentar
Debattant Skrevet 14. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2020 Hvor har du det fra? Kommer de og borer i hazmat da? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 De fleste er nok åpnet nå Tipper alle på kontoret bruker munnbind Før pandemien så brukte stort sett bare tannlegen munnbind Har ikke vært hos tannlegen Er du smittet så skal du ikke dra til tannlegen, så "hazmat" er unødvendig Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Jeg var til sjekk hos tannlegen min forrige uke. Nå vet jeg ikke hvordan den offentlige tannhelsetjenesten driver i disse tider, men den private klinikken jeg bruker, tror jeg har hatt åpent hele tiden, muligens med begrenset åpningstid, men fra april til nå i sommer tok de bare akutte tilfeller. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Tannlegane har opna igjen, når eg var på kontroll i slutten april så var dei einaste openbare forskjellane at det var satt ut spritdispensere, det var færre stolar med god avstand på venteromma, venterommet var det heller ikkje magasin og aviser lengre. I tillegg brukte tannlegen og assistenten fullt ansiktsvisir og ikkje berre maske. Hygienen elles var meir eller mindre som før med desinfisering mellom kvar pasient. 1 1 Lenke til kommentar
Debattant Skrevet 14. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2020 Takker. Kanskje man bør haste seg litt, i tilfelle smitten blusser opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå