[email protected] Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Hei vi har ei ho rotte. Utrolig god med masse personlighet. Vi fikk hun og søstra fra dyrebutikken, da de var såpass gammle...3 år nå....Hun ene har nå en kul på lysken som blir større og større. Hvordan ser vi om hun lider? Har vondt? Ser hun vagger når hun går. Ellers like kosete og god som ellers. De i dyrebutikken sa att dersom slike ting skulle oppstå var det ingen grunn til veterinær pga alder. Men jeg vill ikke hun skall lide. Så er det på noen måte jeg kan se hun har vondt? At dette plager henne? Mvh Ellen Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 ser det om de slutter å spise, vaske seg og mister energi. svulster på butikkrotter er VELDIG vanlig, hadde 3 hetterotter for ca 10 år siden, alle var sunne og livlige, så bytta jeg for til dem og en måned senere hadde alle tre svulster på forskjellige steder. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Om de er 3 år er de jo veldig på overtid? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 grovetussen skrev (3 timer siden): Om de er 3 år er de jo veldig på overtid? kommer veldig an på helse, kosthold etc. er mye variasjon, vilt lever de 1-2 år, i fangenskap kan de lett leve 3-5 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå