Bushnell Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 fant ut i dag att jeg sku svikte den gammle evercom musematta mi som jeg har brukt i 2 år nå, så ser jeg att mange begynner å få denna steelpad 3s matta, er den bedre en fUNC? eller er det egentlig et fett? jeg har mx 500 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Mener at ingenting er bedre enn func egentlig. Men steelpad er jo ikke dårlig. Lenke til kommentar
s0ppen Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Steelpad 4D er bedere enn xS mattene, så står det mellom fUnc og en 3S så DEFINITIVT fUnc, men ville kanskje revurdert det om du hadde bytta 3S ut med en Steelpad 4D. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 jeg bestiller med en venn så jeg slipper frakkt på det så jeg har bare valget mellom 3s og fUnc.. for databutikken.com har ikke 4D Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jeg har også mx500 og bruker fUnc, fornøyd her iallefall Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Bruker Steelpad og er kjempefornøyd. Har ikke prøvd fUNC... Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Har prøvd både steelpad og fUnc med min mx310 og vil nok si fUnc er best. Dette er sikkkert individuelt ,men er du usikker gå for fUnc Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 enn Func og Icemat? Har func nå, men vurdere kanskje og prøve noe annet. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 tenker jeg går for en fUnc jeg da.. blir nok fornøyd uansett hva jeg velger Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hadde func før, men Steelpad 4d nå og kan trygt anbefale 4d. Liker den mye bedre enn funcen. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Bruk en tøymatte. Jeg har prøvd icemat, fUnc1030, speedfix og mouse bungee. Den blå tøymatta mi til 25kr eier alt. Harde matter er dårlige. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 hmm vel har prøvd tøymatter.. synes nesten musa sitter fast i dem, å jeg synes ikke det funka noe serlig med optisk mus. men det er riktinok lenge lenge siden jeg prøvde det Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 qPad XXXL gamer det er den beste muse matta synes jeg www.qpad.se Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 synes funcen er god jeg:) bruker den på min mx700 nå.. fungerer helt greit.. eneste jeg har å utsette på er at mx700 er litt tung:/ func + skatez på musa = konge combo:) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 FunC er jo garantert innertier da Men steelpad 4d ser meget fristende ut... ville prøvd meg med den jeg Lenke til kommentar
s0ppen Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Har selv brukt fUnc og Steelpad 4D helt til de ble så slitte at de ikke funka mere Stelpad 4S har jeg også, det er det verste jeg har prøvd, er som en glassplate. Og det kommer en forferdelig lyd når du beveger musa. Overgangen var func til steelpad var hard fordi jeg var så glad i funcen min, men etterhvert fant jeg ut at det var en del fordeler med 4D i forhold til func; den er større noe som jeg trenger pga. CS, og du slipper de "ekle" gummi kantene som musa stopper opp i hele tiden. Så jeg ville gått for 4D hvis valget står mellom func og 4D. Men steelpad har kommet med ny matte nå "S&S", har bestilt den selv og tror den vil være enda bedre enn 4D og fUnc. Men kan ikke si noe sikkert i og med at jeg aldri har testet den. Den skal vist være utviklet i samarbeid med en del "PROGamere" og laget spesielt for gaming også. 1. Steelpad S&S 2. Steelpad 4D 3. fUnc Endret 13. oktober 2004 av s0ppen Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Steelpad 3/4S GRUSER 4D. fUnc 1030 er marginalt bedre enn Steelpad3/4S, men fUnc slites, og det gjør nesten ikke Steelpad 3/4S. btw: S&S = Steelpad&SK Endret 14. oktober 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
volcomer Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har hatt fUnc og har ingenting å utsette på den annet en at den slites ved mye bruk. Har Steelpad 4S nå og mener at den er vel så dog som fUnc. den er litt større, slites ikke og lavere, men den "bråker" litt om du ikke har skatez og er litt kald når du ikke har brukt den på en stund. Prøvde Corepad her om dagen med min nye MX510 og må si jeg kommer vel til å bytte ut 4S'n. Den er like stor, men jeg like overflata bedre. Musmatte er noe du venner deg til så uansett om du kjøper fUnc eller Steelpad så kommer du ikke til å bli skuffa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå