The_Lobster Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Hei! Trenger ett par aktive studiomonitorer. Kan maks bruke 3 høvdinger på dem. Helst bare 2. Men de bør jo være litt gode også... Er jo litt i minste laget. (pengemessig) Også, om noen kunne forklare meg forskjellen på aktive og passive monitorer hadde det vært fint.. Har ikke helt valgt lydkort enda heller. Skal bygge meg et lite hjemmestudio, men er ikke bom sikker på om jeg velger lydkort+mixer med phantommating, lydkort med mic forsterker og phantommating, eller en sånn usb/firewire kombinasjon. Men som det ser ut nå tror jeg jeg kommer til å gå for en USB "boks" fra M-Audio med "alt i ett"... Kanke bruke for mye peng heller... Takker i forveien! Joachim (hadde dere det "gøy" i går da? ) Endret 1. januar 2004 av The_Lobster Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Uff, for et teit syn du har på gitarer :O Et annet forum du kan prøve deg på er det du finner på www.sound1.no Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Aktive har innebygd forsterker. Passive har ikkje. Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ta en titt hos www.procom.no. De har både bra utvalg og bra priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå