TuMaz Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg kjøpte en hel maskin fra databutikken, gikk 9 dager så hadde jeg alle delene sendt til Tromsø. Gleden var stor da jeg oppdaget at strømforsyningen til Chieftec kabinettet var defekt! Sendte varene til Oslo 22.02.02. Jeg sjekket varene gjennom postens sporingssystem. De hentet varene den 28.02.00. Jeg sendte dem en meil sent den 04.03.02 og fikk en meil dagen etter om at de ikke hadde fått varene enda! Meilen var skrevet på svorsk! Lurer egentlig på om varene først må i retur til Oslo, og så sendt videre til Sverige for testing? Ingen testing i Oslo? Strømforsyningen var helt død! Noen som har erfaring med retur og databutikken? F@*s irriterende å ha en helt ny maskin og ingen strømforsyning! Går det an å ringe dem, ser at det bare er et svenskt nummer på sidene deres! _________________ http://homepage.mac.com/deadtroll/ Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 heisann ja jeg sendte inn hk og xp cpu for over 1 måned siden.. sendte mail i går og spurte hvor det ble av pakken, joda.. den ble sendt den 1.mars, dvs. jeg har den imorgen :smile: fikk cpu ny på garanti, hk testet feilfritt though. jeg syns databutikken er brukbar på service, men litt trege! Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Hmmm. De oppga i en meil jeg fikk med returnummeret at det skulle ta 5-7 dager. Da er 1 måned litt i overkant! Jeg synes at ledetiden er en stor del av servicen! Både utgående og inngående varestrøm til databutikken... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Tja... 1 måned er ikke så langt bak Komplett med sine 3-4 uker da... Databutikken.com må t.o.m. sende ifra Sverige. Dessuten er de "mye" billigere enn Komplett. Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Tja. la la... 1 måned for å returnere varene, OK? Hvis det er andre komponenter som ikke virker blir jeg .... Hadde vært flott om HK var ødelagt... 1 måned til! Nei jeg krysser fingerene og håper at alt ordner seg rimelig fort! Dette er vel prisen for at man skal spare noen kroner... Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 La oss håpe du får din PSU snart,, vel i det minste var det ikke posten sin feil =) Heller Databutikken.com ,, jeg har bare handlet hos komplett.no og psdata.no og multicom.no aldri hatt noe problemer, mest hos komplett. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Det tok 8 dager fra jeg sendte mitt defekte GF2 kort til PsData til jeg fikk nytt i posten.. Lenke til kommentar
i-am Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Det tok 7-8 dager fra jeg sendte mitt hovedkort som var defekt til jeg fikk ett nytt ett i posten :smile: men dette var jo psdata da :smile: ja de er bare så kjappe Lenke til kommentar
DataButikken.com Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 För att förklara en aning... Tidigare fick våra Norska kunder skicka returer till Sverige för behandling, men sedan någon månad tillbaka har vi en returadress i Norge. Detta fungerar så att Posten tar hand om alla returer och skickar dem samlat till Sverige en gång i veckan. Inkörningsproblem har tyvärr gjort att det tog nästan en hel månad innan den första sändningen kom till Sverige, men dessa problem är nu lösta och vi får nu returer från Norge en gång i veckan. Så snart dessa ankommer vårt lager i Sverige har vi ett speciellt team som direkt hanterar alla Norge-returer, och detta tar normalt sett 1-2 dagar. Vi ber så mycket om ursäkt för de som drabbades av förlängd hanteringstid i samband med den första sändningen, men detta skall nu inte kunna hända igen! TechDept/db Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 HE HE. Det e jo bra at dere svarer her... Men den retursøkingen dere har, den funker ikke! Har prøvd den 3 ganger! Man kan jo alle ha innkjøringsproblemer med nye systemer og rutiner. Hvis dere hadde informert kundene deres om dette på fx. hjemmesiden deres, så ville dere nok fått mindre utålmodige kunder :smile: Regner med at varene kommer snart. :smile: -"Litt mer" tålmodig kunde, nr. 447913- Lenke til kommentar
DataButikken.com Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Returstatus på vår hemsida fungerar alldeles utmärkt - men först när vi fått varan till vårt lager :sad: Det som sker vid förfrågan är nämligen att vi skickar en kopia på returloggen, och den existerar inte förrän vi mottagit varan. Första raden i returlogg är alltid "Returförsändelse mottagen". Vi hade tyvärr ingen väg att veta på förhand att det skulle ta så lång tid för vår logistikpartner att leverera varor tillbaka till oss, och vi fick hela tiden nya besked. Återigen ber vi om ursäkt för det inträffade, men allt skall nu fungera som tänkt. TechDept/db Quote: On 2002-03-13 19:49, TuMaz skrev:HE HE. Det e jo bra at dere svarer her... Men den retursøkingen dere har, den funker ikke! Har prøvd den 3 ganger! Man kan jo alle ha innkjøringsproblemer med nye systemer og rutiner. Hvis dere hadde informert kundene deres om dette på fx. hjemmesiden deres, så ville dere nok fått mindre utålmodige kunder :smile:Regner med at varene kommer snart. :smile:-"Litt mer" tålmodig kunde, nr. 447913- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå