Gå til innhold

Databutikken og Retur


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en hel maskin fra databutikken, gikk 9 dager så hadde jeg alle delene sendt til Tromsø. Gleden var stor da jeg oppdaget at strømforsyningen til Chieftec kabinettet var defekt!

 

Sendte varene til Oslo 22.02.02. Jeg sjekket varene gjennom postens sporingssystem. De hentet varene den 28.02.00. Jeg sendte dem en meil sent den 04.03.02 og fikk en meil dagen etter om at de ikke hadde fått varene enda! Meilen var skrevet på svorsk! Lurer egentlig på om varene først må i retur til Oslo, og så sendt videre til Sverige for testing? Ingen testing i Oslo? Strømforsyningen var helt død!

 

Noen som har erfaring med retur og databutikken? F@*s irriterende å ha en helt ny maskin og ingen strømforsyning! Går det an å ringe dem, ser at det bare er et svenskt nummer på sidene deres!

 

_________________

http://homepage.mac.com/deadtroll/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann

 

ja jeg sendte inn hk og xp cpu for over 1 måned siden.. sendte mail i går og spurte hvor det ble av pakken, joda.. den ble sendt den 1.mars, dvs. jeg har den imorgen :smile:

 

fikk cpu ny på garanti, hk testet feilfritt though.

 

jeg syns databutikken er brukbar på service, men litt trege!

Lenke til kommentar

Hmmm.

De oppga i en meil jeg fikk med returnummeret at det skulle ta 5-7 dager. Da er 1 måned litt i overkant!

 

Jeg synes at ledetiden er en stor del av servicen! Både utgående og inngående varestrøm til databutikken... :evil:

Lenke til kommentar

Tja. la la...

1 måned for å returnere varene, OK?

Hvis det er andre komponenter som ikke virker blir jeg :evil: .... Hadde vært flott om HK var ødelagt... 1 måned til!

Nei jeg krysser fingerene og håper at alt ordner seg rimelig fort!

 

Dette er vel prisen for at man skal spare noen kroner...

Lenke til kommentar

För att förklara en aning...

 

Tidigare fick våra Norska kunder skicka returer till Sverige för behandling, men sedan någon månad tillbaka har vi en returadress i Norge. Detta fungerar så att Posten tar hand om alla returer och skickar dem samlat till Sverige en gång i veckan.

 

Inkörningsproblem har tyvärr gjort att det tog nästan en hel månad innan den första sändningen kom till Sverige, men dessa problem är nu lösta och vi får nu returer från Norge en gång i veckan. Så snart dessa ankommer vårt lager i Sverige har vi ett speciellt team som direkt hanterar alla Norge-returer, och detta tar normalt sett 1-2 dagar.

 

Vi ber så mycket om ursäkt för de som drabbades av förlängd hanteringstid i samband med den första sändningen, men detta skall nu inte kunna hända igen!

 

TechDept/db

Lenke til kommentar

HE HE. Det e jo bra at dere svarer her...

Men den retursøkingen dere har, den funker ikke! Har prøvd den 3 ganger!

 

Man kan jo alle ha innkjøringsproblemer med nye systemer og rutiner. Hvis dere hadde informert kundene deres om dette på fx. hjemmesiden deres, så ville dere nok fått mindre utålmodige kunder :smile:

 

Regner med at varene kommer snart. :smile:

 

-"Litt mer" tålmodig kunde, nr. 447913-

Lenke til kommentar

Returstatus på vår hemsida fungerar alldeles utmärkt - men först när vi fått varan till vårt lager :sad:

 

Det som sker vid förfrågan är nämligen att vi skickar en kopia på returloggen, och den existerar inte förrän vi mottagit varan. Första raden i returlogg är alltid

"Returförsändelse mottagen".

 

Vi hade tyvärr ingen väg att veta på förhand att det skulle ta så lång tid för vår logistikpartner att leverera varor tillbaka till oss, och vi fick hela tiden nya besked. Återigen ber vi om ursäkt för det inträffade, men allt skall nu fungera som tänkt.

 

TechDept/db

 

 

Quote:


On 2002-03-13 19:49, TuMaz skrev:

HE HE. Det e jo bra at dere svarer her...

Men den retursøkingen dere har, den funker ikke! Har prøvd den 3 ganger!


Man kan jo alle ha innkjøringsproblemer med nye systemer og rutiner. Hvis dere hadde informert kundene deres om dette på fx. hjemmesiden deres, så ville dere nok fått mindre utålmodige kunder :smile:


Regner med at varene kommer snart. :smile:


-"Litt mer" tålmodig kunde, nr. 447913-



Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...