akelbo Skrevet 12. juli 2020 Del Skrevet 12. juli 2020 Ny trailer viser diktatoren spillere må bekjempe. Far Cry 6 offisielt avduket Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. juli 2020 Del Skrevet 12. juli 2020 Har ikke spilt farcry på lenge, men dette skal følges med på og vurderes. Har sansen for Esposito, men om spillet ikke tar noen steg fra den vanlige melkekua så trur jeg ikke han redder det dessverre. 2 Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 Fine bilder fra Larsen der, men i sann Ubisoft natur så er nok ikke dette reelle ingame bilder. Legger meg på samme linja - nysgjerrig, men ikke overveldende positiv 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 Brede_Skapstroppen skrev (4 minutter siden): Fine bilder fra Larsen der, men i sann Ubisoft natur så er nok ikke dette reelle ingame bilder. Legger meg på samme linja - nysgjerrig, men ikke overveldende positiv Er nok lurt å ta dem bildene med en klype salt ja. Er tross alt Ubisoft dette... ? 2 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 Klarte ikke fullføre fireren, ble bare for mye av det samme, de har ikke endret noe siden treeren, blir ikke kjøp her med mindre det skjer noe nytt. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 3,4 og 5 var kanon, er klar for 6! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 Samtlige Far Cry-spill har vel i grunn falt i smak hos meg (kanskje toeren var svakest), så dette må jeg følge med på. Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 Husker jeg snuste nysgjerrig på 4ern pga den delen hvor du skulle slåss mot en Yeti, det virket til å ha en fet survival horror-vibe. men så fant jeg ut at det bare var en DLC, så... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 (endret) Har kun fullført det aller første spillet i serien, hoppet over nummer to og brukte en del timer på nummer tre i rekken. Men ble aldri spilt igjennom da jeg tror jeg rett og slett fikk litt nok av Ubisoft formelen og åpen verden tilnærmingen deres. 4'er fikk jeg gratis på PS4..men Ubisoft var Ubisoft så spillet var i grunn særdeles lite interessant å bruke tiden på så det gav jeg bort mener jeg. Men skal aldri si aldri, kan jo bli riktig pent dette på PS5 og Series X Endret 13. juli 2020 av Mala Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 Venter ennå på at det bekreftes eller avkreftes om spillet får ray teacing og hdr. Godt mulig spillet lever opp til bildene dersom den har dette. Hoppet over Far Cry 5, så kanskje jeg skal vurdere Far Cry 6. Håper på gameplay av spillet snart, og at det lever opp til det vi ser her. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 Dani høres litt kjønnsnøytralt ut.. Betyr det at man kan lage figuren sin selv igjen kanskje? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 (endret) Quote funka ikke, så da kan det være det samme... Endret 14. juli 2020 av Dellers 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Håper på mer enn en ny setting, men må kanskje regne med at mye vil være ved det gamle. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Randalf the Black skrev (18 timer siden): Dani høres litt kjønnsnøytralt ut.. Betyr det at man kan lage figuren sin selv igjen kanskje? Ja man kan velge kjønn, men har noen brydd seg om figuren man spiller i Far Cry siden det første spillet? Personen man spiller som i alle Far Cry spill etter et første har jo vert tilnærmet helt blanke personligheter som kunne vært hvem som helst og har vært helt irrelevante for opplevelsen. Og jeg synes det har vært en styrke ved serien. 1 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 11 hours ago, Civilix said: Ja man kan velge kjønn, men har noen brydd seg om figuren man spiller i Far Cry siden det første spillet? Personen man spiller som i alle Far Cry spill etter et første har jo vert tilnærmet helt blanke personligheter som kunne vært hvem som helst og har vært helt irrelevante for opplevelsen. Og jeg synes det har vært en styrke ved serien. Joda.. Men liker fortsatt å velge hvordan karakteren ser ut jeg. Om det så er bare litt. Liker å gjøre karkteren litt min egen. Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 (endret) Fullførte kun 5ern pga bra coop del. Ellers var det alt for likt 3ern. Men historien er noe av det mest irriterende svadaet jeg har vært borti, hovedfiendene var så endimenajonale og "gærne" at jeg kunne ikke brydd meg mindre, irriterende sekvenser man tvinges til å lide seg gjennom, ville bare kverke dem så fort som mulig så vi kunne kjøre rundt å herje i verdenen som er ganske bra lagd. Dropper dette om de ikke gjør det litt mer unikt eller klarer å få til en spennende historie. Endret 16. juli 2020 av Blodstrupm0en Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 Da kan du få en oppsumering de siste 7-10 år: Fra Cry 3: Bra Far Cry Blood Dragon: Kjedelig, men morsomme innspill fra hovedfyren. Far Cry 4: Bra Far Cry Primal: OK, men ingen höjdare. Far Cry 5: Lever ikke helt opp til sitt potensiale. De 4 DLC'ene som du kan kjøpe til Far Cry 5: Hours of darkness: Litt kult, men ikke noe som fenger skikkelig. Lost on Mars: Meh... litt gøy om man orker, men ikke lenge. Dead Living Zombies: Eh! Orke laste ned engang. Zombies? Dritkjedelig og fullstendig HJERNEDØD klisjé Far Cry 5 - New Dawn: Helt greit, men ikke noe som fenger i dagesvis og ukesvis som Far Cry 3 og Far Cry 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå