brillan Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Så vidt jeg husker, var det en slik pris i fjor. Men har ikke sett noe til den i år. Når jeg sier i år, mener jeg i går natt. Husker at han som posta klokka 00:00 fikk den prisen. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det får vel bli meg det Jeg tror jeg postet noe da. Jeg satt iallefall hjemme på pcen hele nyttårsaften. Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det får vel bli meg det Jeg tror jeg postet noe da. Jeg satt iallefall hjemme på pcen hele nyttårsaften. OMG. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det får vel bli meg det Jeg tror jeg postet noe da. Jeg satt iallefall hjemme på pcen hele nyttårsaften. OMG. Hva er så jævlig OMG med det? JEg skjønner folk som gjør det utrolig godt jeg, for du kan tenke over følgende: - Ikke alle liker raketter og fryverkeri - Ikke alle drikker/fester på nyttårsaften (blir bare teit å ABSOLUTT drikke på nyttårsaften anyways, når man har 364 andre dager i året man kan gjøre det på) - De som sitter hjemme/inne er kanskje syke og orker ikke gå ut! MEn neida, er det noen som gjør noe utrdisjonelt så kommer det med en gang OMG! Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Enig, men jeg har venner som går på fest selv om de ikke drikker. Og han ene er den som som regel er der lengst. Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det får vel bli meg det Jeg tror jeg postet noe da. Jeg satt iallefall hjemme på pcen hele nyttårsaften. OMG. Hva er så jævlig OMG med det? JEg skjønner folk som gjør det utrolig godt jeg, for du kan tenke over følgende: - Ikke alle liker raketter og fryverkeri - Ikke alle drikker/fester på nyttårsaften (blir bare teit å ABSOLUTT drikke på nyttårsaften anyways, når man har 364 andre dager i året man kan gjøre det på) - De som sitter hjemme/inne er kanskje syke og orker ikke gå ut! MEn neida, er det noen som gjør noe utrdisjonelt så kommer det med en gang OMG! OMG. Herregud sitte på pc-en en hel dag det er ******* problemer, og ikke minst på nyttårsaften, da er det enda mer problemer. Synes han fortjener å bli årets nerd. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ifølge DEG så er tyder det på problemer ja! Men kanskje ikke for andre! Selv så ville jeg hatt problemer, men jeg har forståelse for at kanskje andre foretrekker dettte, noe du tydeligvis ikke har! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Synes han fortjener å bli årets nerd. Ehmm... Hva har dette med året og gjøre? Selv om han har postet noen innlegg på nyttårsaften, har ikke dette med året å gjøre. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 SnowDOG er vel den som har flest innlegg per dag. kansje han fortjener prisen?? Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Burde sjekke hvem som har kommet med nyttige poster, hjelper ikke om man har 100.000 poster hvis det er bare pjatt. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Sakris, Du er ikke så dum som du ser ut til Det er selvsagt andre ting jeg hadde mere lyst til å gjøre nyttårsaften men med min typiske uflaks så ble det bare kjedelig pcsitting hjemme. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg vil ha den årets geek prisen forresten Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg vil ha den årets geek prisen forresten You've got my vote. (and my axe!) Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 SnowDOG er vel den som har flest innlegg per dag. kansje han fortjener prisen?? Det er ikke snowdog som har flest innlegg per dag. Hvis du ser i "Hvor mange innlegg har du pr. dag" (tror jeg) i søppel-kategorien (tror jeg) så er det en som har 16 (tror jeg) innlegg per dag. Uansett så er det en teit måte å avgjøre dette på. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Døh.... jeg satt også på pcen på nyttårsaften. Spilte cs litt over 12. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Døh.... jeg satt også på pcen på nyttårsaften. Spilte cs litt over 12. Jeg gidder ikke å krangle, hvis du vil ha prisen skal du få Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Off topic: Den avatar full size i signaturen din zed funker ikke Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ifølge DEG så er tyder det på problemer ja! Men kanskje ikke for andre! Selv så ville jeg hatt problemer, men jeg har forståelse for at kanskje andre foretrekker dettte, noe du tydeligvis ikke har! Krmt... det er ganske freak å sitte på PC "HELE TIDA". Det er ikke det man skal gjøre på nyttårsaften. Man kan iallefall være LITT sosial. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Døh.... jeg satt også på pcen på nyttårsaften. Spilte cs litt over 12. Jeg gidder ikke å krangle, hvis du vil ha prisen skal du få Nei det var ikke det jeg mente... Jeg fortjener ikke prisen Jeg mente bare at det er ikke så frikete å sitte på pcen på nyttårsaften. Å sitte på julaften, på kvelden under gave åpninga. Det er frikete Endret 2. januar 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg