Arodem Skrevet 12. juli 2020 Del Skrevet 12. juli 2020 Vikingspillet endrer på formelen, men har fremdeles mye Odyssey- og Origins-DNA i blodet. SNIKTITT: Assassin's Creed Valhalla Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 Hvordan Elkjøp kan si de har spillet på lager er jo bare løgn! Slike firmaer skulle vært bannlyst når de hevder slikt! 1 Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 Med det lanseringsvindiet kommer det vel en beleilig utsettelse tenker jeg. En eller annen kommer ril å oppdage at det er for nærme Cyberpunk 2077. Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 bannlyst du, det var da voldsomt.. er vel bare en feil Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 TÃ¥ka skrev (2 timer siden): Hvordan Elkjøp kan si de har spillet på lager er jo bare løgn! Slike firmaer skulle vært bannlyst når de hevder slikt! Slapp av og nyt sommeren Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 Ble ikke så veldig imponert over visningen, men settingen gjør det likevel interessant nok til jeg sikkert kommer til å kjøpe dette. Jeg er heller ikke veldig imponert over å manøvrere meg rundt på gamer.no via Chrome på iPhone. Det var faktisk klin umulig å komme inn til kommentarfeltet her med mindre jeg rutet meg inn via forumet og artikkel diskusjons kategorien Dette var litt tungvindt Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 Njæ... vi får se. De 3 siste geimene Oddysey, Origins og Syndicate var jo helt kurant underholdning så hvorfor ikke dette også? (Alle før Syndicate var BÆSJ! Assassin's Creed... the franchise so bad they had to put the word ASS in it twice!!) Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 Games jeg skal ha i år (og neste år) om ikke Corona, vaksinen eller noe annet tar meg av dage: AC - Valhalla Watch Dogs 3 Far Cry 6 Cyberpunk 2077 GTA V Online for PS5 Hva som enn kommer ut av CoD i år. Battlefield 6 Det er mere men jeg husker ikke alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå