MaDKiM Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hei Jeg har en nec nd-1300 dvdbrenner. Når jeg brenner en dvdplate så sier nero at alt har gått bra, men over 80% av platene funker ikke. Jeg får bare crc error. Brenner jeg feil? Jeg velger at det er en DVD jeg skal brenne, velger så ISO og no multisession og så klikker jeg på new. Jeg lurer på om jeg heller skal bruke UDF i stedet for ISO? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Vanligvis skyldes dette dårlige plater. F.eks datawrite, princo og det meste annet som er billig......... Prøv med TDK eller verbatim f.eks Lenke til kommentar
MaDKiM Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Da er nok det problemet, bruker Thatswrite plater fra komplett. Takk For Svar Lenke til kommentar
RobertX Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 That's Write DVD-R? Prøv That's Write DVD+R istedenfor. De fungerer helt utmerket for meg ihvertfall i min NEC1300A. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Her finner du litt om hvilke plater som går til hvilke spillere. Lenke til kommentar
RobertX Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Den testen viser ikke That's Write platene. Men skal du kjøpe Thats Write plater så kjøp for all del DVD+R platene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå