Senci7777 Skrevet 12. juli 2020 Del Skrevet 12. juli 2020 Tenker å kjøpe en Huawei-PC. Nærmere bestemt denne https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/windows-barbar-pc/134373/huawei-matebook-d-14-barbar-pc-solv?&scid=SEM6279&gclid=EAIaIQobChMI6rWu4aXI6gIVGLd3Ch00Cg44EAQYASABEgJd_fD_BwE&gclsrc=aw.ds. pc’en skal brukes mye på studiet, men er det egentlig trygt å kjøpe en Huawei-maskin? Man hører jo så mangt og vet ikke hva man skal tro. Hvis ikke, har dere noen andre maskiner i samme prisklasse (eller billigere) som dere kan anbefale? Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 12. juli 2020 Del Skrevet 12. juli 2020 Senci7777 skrev (7 minutter siden): Tenker å kjøpe en Huawei-PC. Nærmere bestemt denne https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/windows-barbar-pc/134373/huawei-matebook-d-14-barbar-pc-solv?&scid=SEM6279&gclid=EAIaIQobChMI6rWu4aXI6gIVGLd3Ch00Cg44EAQYASABEgJd_fD_BwE&gclsrc=aw.ds. pc’en skal brukes mye på studiet, men er det egentlig trygt å kjøpe en Huawei-maskin? Man hører jo så mangt og vet ikke hva man skal tro. Hvis ikke, har dere noen andre maskiner i samme prisklasse (eller billigere) som dere kan anbefale? Kjøpte Huawai Mate 20 pro for eit år tilbake i tid ca.. Aldri hatt ein bedre tlf.. 10/10 på Tek.no.. Relativt billig. Men kordan PC deiras er, veit eg ikkje.. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. juli 2020 Del Skrevet 12. juli 2020 (endret) Jeg har Huawei laptop. Ikke akkurat den modellen, men ganske lik. Helt fin den. Kjekk med Windows pålogging integrert i av/på knappen (maskinen leser fingeravtrykket ditt i det du skrur på maskinen - praktisk!). Hvis du er redd for restriksjoner ala det som har skjedd med de nyeste telefonene deres, så hadde jeg ikke ofret det en tanke.. Endret 12. juli 2020 av :utakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå