Nugatti123 Skrevet 12. juli 2020 Del Skrevet 12. juli 2020 Tenker å kjøpe Apple tv, har noen erfaringer med dette. Har nå bare abonoment på Netflix, HBO, sumo etc som sees gjennom xbox. Er det muligheter for å se direkte tv på Apple tv? Hva koster det i mnd? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. juli 2020 Del Skrevet 12. juli 2020 Du i utgangspunktet ikke se "Dedikert TV" på Apple TV, men man har jo apper som feks NRK, TV2 Sumo, Viaplay, Dplay osv på Apple TV, da vil man jo få tilgang på de kanalene de leverer igjennom appene. TV2 Sumo, Dplay og Viaplay ligger vel på rundt 100-130kr pr app i mnd, tror jeg. Da har man også tilgang til dette på mobil og PC også. Lenke til kommentar
Nugatti123 Skrevet 22. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2020 Merko skrev (På 12.7.2020 den 19.29): Du i utgangspunktet ikke se "Dedikert TV" på Apple TV, men man har jo apper som feks NRK, TV2 Sumo, Viaplay, Dplay osv på Apple TV, da vil man jo få tilgang på de kanalene de leverer igjennom appene. TV2 Sumo, Dplay og Viaplay ligger vel på rundt 100-130kr pr app i mnd, tror jeg. Da har man også tilgang til dette på mobil og PC også. En Apple TV blir altså mer som en tv boks som man kan laste ned apper på? Jeg skjønner man må betale for abonoment for de appene man bruker slik som sumo, Netflix osv, men koster Apple TV noe i mnd utenom dette? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Nugatti123 skrev (1 minutt siden): En Apple TV blir altså mer som en tv boks som man kan laste ned apper på? Jeg skjønner man må betale for abonoment for de appene man bruker slik som sumo, Netflix osv, men koster Apple TV noe i mnd utenom dette? Litt forvirrende, men Apple har to "Apple TV". Den ene er den fysiske boksen, mens den andre er "Apple TV App" som er det samme som Netflix osv, en abonnementtjenste. Kjøper du Apple TV-boksen, så betaler du ikke noe i måneden for denne. Engangssum Lenke til kommentar
NULL Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Via appene fra Altibox, Get, Telenor, Canal Digital, RiksTV/Strim etc. kan man se direkte-tv på AppleTV-boksen. Kvaliteten vil være dårligere enn ved bruk av dekoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå