Ingar Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg vill ha en PDA med: mp3spiller kamera QWERTY tastatur - Til under 3500..Noen forslag? (dette er vel passe umulig tenker jeg ) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Nei da! Da passer en Zire 71 for deg. det finnes sammenlegbart tastur til den, aner ikke hva det koster, men det skulle ikke være umulig. Eller holder det med QWERTY-tastatur på skjermen? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Nei da! Da passer en Zire 71 for deg. det finnes sammenlegbart tastur til den, aner ikke hva det koster, men det skulle ikke være umulig. Eller holder det med QWERTY-tastatur på skjermen? Ja,ser på den her nå..hvirker ganske bra,skermen passer meg veldig bra..Du hvet ikke om den har noen innebygde tele(fon) funskjoner? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Du hvet ikke om den har noen innebygde tele(fon) funskjoner? Billigste alternativet med telefonfunksjon er Tungsten W til rundt 5 lapper, når Treo 600 snart kommer i salg tipper jeg vi vil se den tilgjengelig brukt. Hvilket faktisk er en ganske bra maskin... se min omtale av den her: http://www.pdanorway.com/TungstenW.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå