Dubious Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 Hva er det beste programmet for å overvåke hvor mye data en bruker? Windows har en enkel en, som viser at Chrome har brukt 113 GB siste 30 dager, men ikke hvilke programmer/taber som bruker data Ser på hus, og de fleste husene innen min rekkevidde har ikke fiber, og sjeldent internett, så da blir det mobilnett Kommer nok til å bruke internett mye mindre når jeg får eget hus nær naturen Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 på Windows 10 ser man hvilke programmer som bruker data. eks: Søk på "Databruk" eller "Datausage" på startmenyen. I forhold til hvilke nettsider som bruker data, så finnes det nok noen plugins til Chrome for det, men tror ikke det er noe å skryte av. Mulig du kan se det om du åpner Chrome's oppgavbehandling. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 Du kan jo sjekke ute Glasswire overvåking sw. Det er 30 dager gratis prøve tid.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2020 Svippet innom Telenor og det er 1 TB grense før de struper hastigheten, så ikke sikkert jeg trenger programmet om jeg kun bruker 150 GB på 30 dager, da jeg er langt under grensen Jeg er etterpåklok ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå